دنیای فوتبالاخبارورزش

تساوی پرسپولیس و سپاهان در بازی کسل‌کننده

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس و سپاهان در بازی کسل‌کننده

به گزارش شجرنیوز، در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپاهان صفر – پرسپولیس صفر

امتیازها:

پرسپولیس با ۱۵ امتیاز از ۸ بازی با تفاضل گل ۵ در جایگاه دوم جدول.

سپاهان با ۱۳ امتیاز از ۸ بازی و با تفاضل گل ۳ در جایگاه چهارم.

کارت زرد:  محمد عمری از پرسپولیس

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند،  مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۴۶ سینا اسد بیگی)، مهدی ترابی (۷۸ سروش رفیعی)، سعید صادقی، محمد عمری (۸۵ سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر (۶۲ جونیور)، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی (۸۶ یاسین سلمانی)، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد (۶۲ کامسوبا)، سید محمد حسینی و شهریار مغانلو (۸۶ عیسی مرادی).

موقعیت‌های خطرناک

دردقیقه ۹، روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه سپاهان توپ به لوکادیا رسید اما مهاجم پرسپولیس نتوانست بچرخد و توپ را به سمت دروازه شوت کند.

دقیقه ۴۰، روی اشتباه علی نعمتی توپ به حسینی بازیکن سپاهان رسید و این بازیکن توپ را از بالای سر بیرانوند به سمت دروازه زد اما پورعلی‌گنجی اجازه نداد توپ وارد دروزاه شود.

نیمه اول این دیدار در بیشتر دقایق در میانه میدان دنبال  شد و به غیر از دو صحنه نصفه و نیمه عملا فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق نشد و بیشتر بازی به برخوردهای میانه زمین اختصاص داشت.

در دقیقه ۵۳، روی پاس در عمق محمد کریمی، علی‌نژاد با بیرانوند تک به تک شد اما شوت این بازیکن را بیرانوند مهار کرد تا دروازه پرسپولیس  باز نشود.

در دقیقه ۶۸، روی یک کرنر، سعید صادقی توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کرد و مرتضی پورعلی‌گنجی هم با یک ضربه سر دروازه  را هدف قرار داد اما با واکنش خوب پیام نیازمند این توپ به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۷۰، رامین رضاییان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۸۶، روی یک ضربه  ایستگاهی رامین رضاییان توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که در ادامه داسیلویرا قصد داشت با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را  باز کند که توپ او راهی اوت شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.