اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

تعاونی‌های مسکن مهر رباط کریم باید پاسخگو باشند

رباط کریم- فرماندار رباط کریم گفت: تعاونی‌هایی که در گذشته به تعهدات خود در قبال مسکن مهر رباط کریم عمل نکرده اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی فرماندار این شهرستان، عصر چهارشنبه در جلسه‌ای که به منظور عدم تعهد مناسب تعاونی‌ها به مردم و با حضور نماینده دادستان، شهردار پرند، نمایندگان شرکت عمران و اعضای تعاونی برگزار شد اظهار داشت: یکی از معضلات اساسی در رباط‌کریم از گذشته به جامانده مشکلات تعاونی‌ها بوده که به تعهدات خود در قبال مردم در حوزه مسکن به درستی انجام نداده اند.

وی گفت: دولت اقدامات خود را در مسائلی که وظیفه است به درستی انجام داده است و در بعضی موارد دخالت مستقیم ندارد و به عنوان ناظر عمل می‌کند.

احمدی افزود: دولت تأمین مسکن را با تلاش مضاعف و بی‌وقفه پیگیری می‌کند، اگر تعاونی‌هایی در گذشته به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل نکرده اند باید در این خصوص پاسخگو باشند.

فرماندار رباط کریم بیان داشت: مفاد قراردادی که به عهده شرکت عمران است، وظیفه دارد برابر مقررات قانونی وظایف خود را انجام دهد و نباید در این بین مردم متضرر شوند.

وی در ادامه بیان داشت: آسفالت، جدول گذاری و تأمین سرانه‌ها در مناطق شهری باید توسط نهاد یا ارگانی که جز وظایفشان بوده است به درستی انجام شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.