اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان ملارد

همزمان با روزهای پایانی سال ۲ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های عزتمند سرآسیاب این شهرستان توسط هیات بیت الزهرا (س) و مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد روز شنبه در گزارشی اعلام کرد: برای این ۲ هزار بسته معیشتی که شامل کالای اساسی از جمله مرغ، گوشت، برنج، روغن، حبوبات و لبنیات است ۲۰ میلیاردریال هزینه شده است.

این گزارش می افزاید: به همین منظور جابر کریمی فرماندار ملارد با حضور در محل بسته بندی این بسته ها حضور یافته و از دست اندرکاران و بانیان این امر خداپسندانه تشکر و قدرانی کرد.

این روابط عمومی در گزارش دیگری آورده است: فرماندار ملارد به اتفاق معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری هم زمان با توزیع میوه تنظیم بازار شب عید، از فرآیند توزیع آن بازدید کردند.

براساس این گزارش؛ میوه تنظیم بازاری شامل پرتقال و سیب است که با قیمت مصوب دولتی در سه نقطه از شهر ملارد و یک نقطه از شهر صفادشت توزیع می شود.

در این گزارش آمده است: این غرفه ها در میدان ارغوان، ابتدای بلوار مطهری سرآسیاب روبروی و مقابل اداره شبکه بهداشت و درمان در شهر ملارد و مقابل پایگاه بسیج شهید خرقانی صفادشت آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان ملارد دارای با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.