اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

توضیحات آموزش و پرورش شهر ری در مورد فیلم اتفاقات مدرسه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری توضیحاتی پیرامون اتفاق رخ‌داده در مدرسه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد شهر ری ارائه و درگیری فیزیکی مدیر و دانش‌آموزان در این اتفاق را تکذیب کرد.

توضیحات آموزش و پرورش شهر ری در مورد فیلم اتفاقات مدرسه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد

به گزارش شجرنیوز از ری، روز گذشته فیلمی از حیاط مدرسه مصلی‌نژاد در محله دیلمان شهر ری منتشر شده است که تعدادی از دانش‌آموزان در حیاط و 2 دستگاه آمبولانس در مدرسه و در حال مداوا و انتقال تعدادی از دانش‌آموزان هستند و در این رابطه علت مصدومیت دانش‌آموزان درگیری با مدیر به‌دلیل سردادن شعارهای اعتراضی مطرح شده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری پس از بررسی جزئیات وقایع رخ‌داده در هنرستان آرمینه مصلی‌نژاد بیانیه‌ای به‌شرح ذیل منتشر کرد:

روز سه‌شنبه مورخ 17 آبان 1401 ساعت 10:45 صبح، تعداد معدودی از دانش‌آموزان هنرستان دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد هنگام رفتن به کلاس درس اقدام به بی‌انضباطی و سر و صدا کردند و مدیر آموزشگاه سعی در برقراری آرامش دانش‌آموزان را داشته است.

در این بین یکی از دانش‌آموزان که سابقه بیماری داشته، دچار عارضه تنفسی می‌شود و پس از تماس مدیر مدرسه، اورژانس در محل حاضر می‌شود.

حضور 2 دستگاه آمبولانس اورژانس در فضای مدرسه، موجب نگرانی دانش‌آموزان می‌شود و برخی از ایشان با تلفن همراه به اولیای خود موضوع را اطلاع می‌دهند.

از آنجا که اولیای دانش‌آموزان همیشه همراه و پشتیبان نظام تعلیم و تربیت هستند، خود را به مدرسه می‌رسانند تا در جریان کار قرار بگیرند.

با اقدام به‌موقع اورژانس، دانش‌آموز مذکور همراه با اولیا به بیمارستان انتقال می‌یابد و پس از زمان کوتاهی همراه خانواده به منزل بازمی‌گردد و هم‌اکنون نیز حال عمومی دانش‌آموز خوب است.

پس از این ماجرا صبح امروز در حالی‌ که آموزشگاه به فعالیت روزانه خود می‌پرداخت، نشستی صمیمی با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ری با اولیای محترم دانش‌آموزان این آموزشگاه نیز برگزار و در مورد ابعاد موضوع گفت‌وگو می‌شود.

اقدامات آموزش و پرورش ناحیه دوی ری برای تکمیل پرونده و رسیدگی به موضوع مطابق قوانین و مقررات در حال انجام است.

لازم به ذکر است، متأسفانه فیلم تقطیع‌شده‌ای از این حادثه توسط فرد ناشناس به شبکه‌های معاند ارسال و تبدیل به خوراک خبری این شبکه‌های دروغ‌پراکن می‌شود.

گفتنی است، که هیچ گونه ضرب‌وشتم، درگیری فیزیکی و غیره وجود نداشته و مسئله صرفاً شیطنت و هیجان بچه‌گانه بوده است.

اداره آموزش و پرورش ناحیه دوی ری ضمن تأکید بر حفظ آرامش، در حال بررسی کامل موضوع است و تأکید می‌‌کند اجازه موج‌سواری به بیگانگان در این موارد را نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.