امنیت ملیاخبارخبر مهمسیاست

توطئه بزرگی که سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی‌کردند

یکی از عرصه‌های جدی و مهمی که در آن همگان شاهد مجاهدت مثال‌زدنی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بودند، عرصه تقابل با نقشه‌های شوم دشمن در اغتشاشات پاییز است.

به گزارش شجرنیوز، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی است تا در آن بتوان به بخشی از اقدامات مجاهدان گمنامی که شبانه‌روزی در حال تلاش برای حفظ امنیت این کشور هستند اشاره کرد.

نمایشگاه تبیینی «روایت میدان» که به همت وزارت اطلاعات برگزار شده و به تبیین پشت‌پرده‌ها و نقش‌آفرینی دشمنان در حوادث و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ می‌پردازد فرصت مناسبی است تا به بخش کوچکی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در سلسله مطالبی به برخی از محورهای مهم مطالب ارائه شده در این نمایشگاه می‌پردازد.

یکی از عرصه‌های جدی و مهمی که در آن همگان شاهد مجاهدت مثال‌زدنی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بوده‌اند، عرصه تقابل با نقشه‌های شوم دشمن در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ است که یکی از پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین سناریوها علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.

به عقیده ناظران، خنثی‌سازی توطئه بزرگ آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ و سناریوهای ترکیبی اجرا شده قبل و حین آن از سوی دشمن را می‌توان یکی از برگ‌های زرین کارنامه افتخارات سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد که در ادامه به برخی از اقدامات دشمن در این حوزه اشاره می‌شود.

*حمایت مقامات آمریکایی و اروپایی از آشوبگران

آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ با حمایت آشکار و صریح مقامات سیاسی آمریکایی و اروپایی همراه بود؛ این درحالی بود که حمایت‌ها فقط به مقامات سیاسی ختم نمی‌شد و حتی برخی از مشهورترین سلبریتی‌های خارجی نیز حمایت خود را از آشوبگران اعلام کردند و در اقدامی شبکه‌محور میان سلبریتی‌های غربی حمایت از آشوبگران در ایران در دستور کار قرار گرفته بود.

*آموزش مربیان براندازی

آموزش مربیان براندازی با فرماندهی و هدایت وزارت امور خارجه آمریکا و عاملیت اجرایی سازمان CIA بود که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کردند. در این دوره‌ها که برخی در کشورهای منطقه و تعدادی خارج از منطقه برگزار می‌شدند، آموزش‌های نحوه نافرمانی مدنی و براندازی تدریس می‌شدند.

*تشویق اعتصابات و تلاش برای تحریم

یکی دیگر از ابعاد توطئه بزرگ آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، تشویق مقامات غربی به تحریم بیشتر ایران، فراخواندن سفرای خود از ایران، قطع روابط دیپلماتیک با ایران و … بود. در حقیقت با تشویق به اعتصاب مجددا بحث تحریم‌های به اصطلاح حقوق بشری علیه مردم ایران برای تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور توسط کشورهای غربی پیش کشیده شد.

*حملات سایبری و جنگ فناورانه

ده‌ها مورد حملات سایبری با ابعاد گسترده که صرفا در قالب جنگ‌های فناورانه دولت‌های خاص (مانند آنچه در ویروس استاکس‌نت دنبال شد) قابل انجام است.

*ده‌برابر کردن ظرفیت انتشار پیام در توییتر

توییتر در ایام اغتشاشات نهایت سعی خود را در کمک به نشر اخبار مورد نظر، انجام عملیات روانی و تشدید فعالیت‌های ربات‌های سازمان یافته علیه ایران اعمال کرد به طوریکه این موضوع با مقایسه آماری توییتر فارسی پیش از اغتشاشات، حین اغتشاشات و پس از آرام شدن فضا کاملا مشخص است.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در توییتر در زمان اغتشاشات ایجاد بیش از ۵۰ هزار حساب‌کاربری جعلی در مدت زمان کمتر از یک ماه است.

*خرابکاری در دو هواپیمای مسافری

اقدام به کار خرابکارانه در دو فروند هواپیمای مسافربری در خلال اغتشاشات با هدف سقوط دو هواپیما که این عملیات تروریستی نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد.

*طرح انفجار یک مرکز حساس صنعتی

این اقدام از تمهیدات پیش از توطئه بزرگ اغتشاش بود که با هدایت موساد و توسط عوامل گروهک تروریستی کومله در حال اجرا بود که با الطاف الهی و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این عملیات نیز خنثی شد.

*تقویت رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و افزایش بودجه فیلترشکن‌ها

تقویت همکاری‌های فی‌مابین و پوشش مشترک و گسترده‌تر آشوب‌ها و همچنین افزایش بودجه سایر ابزارهای دسترسی به اینترنت

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.