اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

ثبت روزانه سه میلیون تردد در استان تهران/ تهران رکوردار بیشترین تردد در کشور

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: این استان با ثبت روزانه به طور متوسط سه میلیون تردد رکورددار بیشترین تردد ثبت شده در میان استان های کشور است.

به گزارش شجرنیوز از تهران، عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند آغاز شده تا کنون استان تهران دارای بیشترین ورودی و خروجی وسایط نقلیه است و تا امروز ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۹۴۶ وسیله نقلیه وارد و سه میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶ دستگاه خودرو خارج شده است.

وی یادآورشد: طی ۹ روز گذشته از طرح نوروزی نیز ۲۴ میلیون تردد در سطح راه های ارتباطی استان تهران به ثبت رسیده است.

امرایی اظهارداشت: در این مدت تردد بین استانی حدود ۱۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و متوسط سرعت ثبت شده نیز۸۰.۳ کیلومتر بر ساعت است که ۰.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: متوسط تردد روزانه ثبت شده در سطح جاده های این استان به بیش از سه میلیون تردد وسیله نقلیه رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشت۵.۶ درصد کاهش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سرعت بالا بالاترین آمار تخلف ثبت شده را در راه های استان تهران دارد، خاطرنشان کرد: ساعت اوج تردد نیز بین ۱۷ تا ۱۸ ثبت شده و محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت نیز تهران- فیروزکوه، شریف آباد- گرمسار و آزادراه تهران- شمال گزارش شده است.

امرایی با اشاره به آمار تصادفات منجر به فوت ثبت شده در راه های استان تهران ادامه داد: در مسیرهای غرب و تهران بزرگ تصادف منجر به فوتی به ثبت نرسیده اگرچه این آمار در جاده های شرقی استان افزایش داشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به دلایل افزایش تصادفات منجر به فوت در شرق این استان اشاره کرد و گفت: از سویی بارش برف در شرق و از سوی دیگر بسته بودن مسیر دسترسی کرج به چالوس و تهران – شمال منجر به افزایش تردد در حوزه شرق استان تهران و در نهایت بالا رفتن آمار تصادفات فوتی شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.