اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

جانشین فراجا: ظرف یک هفته چهره شهرستان های غرب تهران از معتادین متجاهر پاک شود

شهریار- جانشین فراجا گفت: نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران طی سخنانی پلیس را تکیه‌گاه و خادم مردم دانست و با تشریح وضعیت جمعیتی غرب استان تهران گفت: شهرستان‌های غرب استان تهران قریب به پنج میلیون نفر جمعیت دارد که نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت مردم جانفشانی می‌کنند.

وی ضمن تشریح آرمان نظام اسلامی گفت: جمهوری اسلامی آرمان عمیقی دارد که منافع نامشروع مستکبران را به لرزه درآورده است و دلیل دشمنی‌های نظام سلطه با نظام اسلامی نیز همین امر است.

جانشین فراجا گفت: مقابله با خرید و فروش سلاح‌های گرم و سرد بسیار اهمیت دارد، سلاح غیرمجاز خط قرمز پلیس است و دارندگان سلاح غیرمجاز نباید امنیت و آرامش داشته باشند و پلیس و دستگاه‌های امنیتی با جدیت با آن مقابله می‌کنند، پلیس سلاح‌های غیرمجاز در دست اخلالگران و مردم را جمع‌آوری می‌کند.

وی کنترل جمعیت و اتباع بیگانه در غرب استان تهران را مهم قلمداد کرد و گفت: فضای امن تولیدات و کشاورزی در شهرستان‌های غرب استان تهران نباید با حضور هنجارشکنان خدشه‌دار شود.

رضایی همچنین در خصوص امنیت اجتماعی نیز گفت: خانواده‌ها از جولان معتادین متجاهر نگران هستند که باید این افراد جمع آوری شوند، نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند، نگهبان محله‌ها که توسط مردم برپا می‌شود کمک شایانی به امنیت محلات می‌کند و این نیروها توسط مسئولان با نظارت نیروی انتظامی در شهرستان‌ها راه اندازی شود.

بر اساس این گزارش، ظهر دوشنبه طی مراسمی از زحمات سردار کیوان ظهیری تکریم و قدردانی شد و سردار کیومرث عزیزی با حکم فرمانده فراجا به عنوان فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به مدت سه سال معارفه شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.