اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

جشنواره بچه‌های ایران در اسلامشهر آغاز شد

نخستین جشنواره بچه‌های ایران شب گذشته /۱۴ آذر/ در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر آغاز شد و قرار است به مدت ۴۵ روز برگزار شود.

جشنواره بچه‌های ایران در اسلامشهر آغاز شد

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اسلامشهر در این آیین گفت: این جشنواره در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین قشرهای مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان تا ۲۴ دی ماه برای گروه های سنی کودک و نوجوان تا ۱۴ سال برگزار می شود.

حجت الاسلام بهنام میرزاپور افزود: براین اساس در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در ۶ سانس ویژه برنامه های جشنواره از جمله جنگ شادی و عروسک گردانی با حضور و مشارکت هنرمندان اسلامشهر اجرا و در پایان هر سانس یکی از فیلم‌های سینمایی لوپتو و پسر دلفینی برای حاضران اکران می شود.

وی با اشاره به استقبال پرشور شهروندان جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره بیان کرد: پیش‌بینی ما برای حضور بین ۱۵ تا ۱۷ هزار نفر بود که در طی روزهای اعلام شده تاکنون این ظرفیت تکمیل شده و با توجه به استقبال پرشور مردم ظرفیت میزبانی از شرکت کنندگان را تا ۳۰ هزار نفر افزایش دادیم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش شهرداری اسلامشهر با تاکید بر اینکه شرکت در جشنواره کاملا رایگان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره بچه های ایران، همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه مادران آسمانی در محل پردیس سینمایی فجر برگزار می‌شود و تا پایان سال ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دیگری پیش بینی کرده ایم که به ترتیب به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام میرزاپور اضافه کرد: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر با رویکرد محله محور و با هدف توزیع خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تمامی محلات و افزایش مشارکت مردمی در برنامه ها تاکنون توانسته با محوریت ۴۰ محله در سطح اسلامشهر اتفاقات بزرگی را رقم بزند که گواه این موضوع افزایش ۷۶۳ درصدی برنامه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی در سال جاری نسبت به سال گذشته است و افزایش بالغ بر ۹۳ درصدی آمار ثبت نام در خانه‌های فرهنگ محلات، فرهنگسراها و دارالقرآن شهرداری نسبت به سال گذشته از عرم راسخ این سازمان برای تحول عظیم فرهنگی در شهر خبر می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.