اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهارستان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال به ریاست عبداله نوحی فرماندار بهارستان در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهارستان برگزار شد

به گزارش شجرنیوز، جلسه کارگروه اشتغال به ریاست عبداله نوحی فرماندار بهارستان و با حضور قیدر بخشدار بوستان ، شریفی بخشدار گلستان و نوریان معاون عمران فرمانداری در محل فرمانداری برگزار شد.

عبداله نوحی ضمن استماع گزارشات و اقدامات صورت گرفته ادارات در خصوص اشتغال زایی بیان داشت: شهرستان بهارستان پتانسیل ایجاد و توسعه فضای کسب و کار را دارد ، در بازدید هایی که از شهرک های صنعتی داریم کارگاهها و شرکت های نوپایی هستند که با اعطای تسهیلات می‌توانند تا دویست نفر جذب کار کنند.

وی اظهار داشت: ما باید تسهیلاتمان را بیشتر کنیم و به مجموعه هایی که قصد توسعه فضای کسب و کار خود را دارند کمک کنیم تا در این راه پیشرفت کنند ، حوزه های ورزشی و فرهنگی با برنامه‌ریزی های مناسب میتوانند اشتغال آفرین باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: شرکت و تولید هایی داریم که محصولات شان با برندهای روز دنیا رقابت میکند و در حوزه صادرات نیز فعال هستند پس باید دست به دست هم بدهیم تا حوزه اشتغال شهرستان فراگیر شود ، وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق رفع فقر مطلق شهرستان برای خانواده های جانبازان ، بهزیستی و کمیته امداد زمینه اشتغال شان را باید فراهم سازیم تا در تنگنا قرار نگیرند و از تمامی ظرفیت های شهرستان و استان نهایت استفاده را ببریم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.