اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت در اسلامشهر

اسلامشهر- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی این شهرستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دغدغه و مطالبه های اصلی مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد است که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با همکاری رده های تابعه، اقدام به اجرای طرح پاکسازی، دستگیری معتادان متجاهر و پر خطر در سطح حوزه استحفاظی در ۴۸ ساعت گذشته کرد.

وی افزود: پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی طبق خواسته مردم وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، اقدام به پاکسازی محل کردند.

علیزاده خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ۲۵۷ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب سطح شهر چهاردانگه و احمدآباد مستوفی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح سه دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی سال جاری در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا نیز توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.