اخبارسیاستسیاست ایران

حدادعادل: خطر مشارکت پایین در انتخابات از «انتخاب بد» بیشتر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است و بی اعتنایی مردم نسبت به مسائل به سود کشور نیست؛ این یک زنگ خطری است که حتی خطر آن بیشتر از انتخاب بد است.

به گزارش شجرنیوز، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سی‌وهفتمین نشست میاندوره‌ای دفتر تحکیم وحدت گفت: مشارکت مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است و بی اعتنایی مردم نسبت به مسائل به سود کشور نیست. این یک زنگ خطری است که حتی خطر آن بیشتر از انتخاب بد است.

وی در باره عدم تکثر نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: تلاش بر این است که مردمی که قصد دارند به نامزد انقلابی رای بدهند، وقتی پای صندوق رای می آیند، در انتخاب بین چند نامزد خوب در این جبهه شک نکنند که باعث شکست در انتخابات بشود.

حدادعادل تاکید کرد: در باب مجلس ممکن است چند نقطه سیاه وجود داشته باشد و درصدی از افراد مشکل دار باشند، اما در نگاه کلی مجلس کاملا بد و تماماً سیاه نیست و عملکرد مجلس باید بصورت کلی در نظر گرفته بشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز زمان زیادی از روی کار آمدن مجلس نگذشته، پس می‌بایست نگاه‌های انتقادی خود را تعدیل کنیم، در مجموع کار مجلس خوب است.

وی درباره مخالفت برخی با شفافیت آرای نمایندگان مجلس، هم افزود: این دیدگاه وجود دارد که ممکن است برخی نمایندگان از ترس برخورد بد مردم، به گزینه مدنظر خود که با بررسی به آن رسیده اند، رای ندهند.

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.