اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین نسبت به سال قبل کاهش یافته است

فرماندار ویژه ورامین گفت: با اقدامات صورت گرفته حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین نسبت سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش شجرنیوز از ری، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای خدمت رسان در شهرستان برای شب چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بودند و تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار اندیشیده شد.

وی افزود: با اقدامات و تدابیری که اندیشیده شد و اجرا گردید حوادث شب چهارشنبه آخر سال در ورامین نسبت سال گذشته کاهش قابل توجه‌ای داشت که تاکنون تنها ۳۳ نفر از شهروندان مصدوم شده‌اند و خوشبختانه هیچ فوتی در شهرستان نداشته‌ایم و آتش نشانی نیز مأموریت و عملیاتی نداشته است.

فرماندار ویژه ورامین همراهی مردم در کاهش آمار مصدومان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: همراهی مردم در پشت سر گذاشتن شب چهارشنبه آخر سال بسیار تأثیر گذار بود که این آمار پایین تعداد مصدومان و آرامش در جامعه ملموس بود.

معاون استاندار تهران در پایان با تقدیر از دستگاه‌ها و نهادها تصریح کرد: هماهنگی و عملکرد خوب آتش نشانی، کادر درمان، حافظان امنیت و دیگر دستگاه‌ها و نهادها در پشت سر گذاشتن شب چهارشنبه آخر سال بسیار تأثیر گذار بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.