اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

خانه جوان اسلامشهر ابتدای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اگر منابع لازم تخصیص داده شود، ابتدای سال ۱۴۰۲ می‌توانیم، شاهد افتتاح خانه جوان اسلامشهر باشیم.

خانه جوان اسلامشهر ابتدای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، علی جوادی اظهار داشت: جوانان اسلامشهر در انتظار ساخت خانه جوانان، ایجاد چمن مصنوعی در چهاردانگه و بازسازی چمن نامناسب ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر هستند.

وی افزود: بعد از توقف شش الی هفت ساله پروژه‌های توسعه عمرانی در حوزه ورزشی در اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ پروژه‌های متعددی در این حوزه ایجاد و افتتاح شده است و یکی دو تا پروژه در حال حاضر به انتهای کار رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: ساخت خانه جوان اسلامشهر از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و اگر منابع لازم تخصیص داده شود، ابتدای سال ۱۴۰۲ می‌توانیم، شاهد افتتاح خانه جوان اسلامشهر باشیم.

جوادی گفت: ورزشگاه شهید سلیمانی اسلامشهر نیز یکی از ورزشگاه‌های برتر استان تهران از نظر وسعت و تنوع فعالیت‌ها است، که نیاز دارد، با تأمین منابع مالی تمام اماکن مورد نیاز در این ورزشگاه ایجاد شود و با آقای شریفیان هماهنگی نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی قرار شد، کارگروهی تشکیل شود و در کنار زمین چمن این ورزشگاه که در حال حاضر به مردم اسلامشهر خدمت رسانی می‌کند، سایر بخش‌های ورزشگاه نیز به بهره برداری برسد.

وی گفت: هفته پیش از مجموعه ورزشی چهاردانگاه بازدید کردیم و تصمیم گرفتیم، با همکاری شهرداری زیرسازی ورزشگاه انجام شده و هماهنگی‌ها برای نصب چمن را نیز انجام دادیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.