در استاناخبارخبر مهم

خبرهای کوتاه از پلیس غرب استان تهران

از کشف دو انبار احتکار مواد غذایی در اسلامشهر تا اعتراف سارق به 45 فقره سرقت در ملارد

خبرهای کوتاه از پلیس غرب استان تهران

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: برابر گزارش پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از وجود یک انبار در اسلامشهر  که توسط فردی سودجو در آن، مواد غذایی به صورت غیرقانونی دپو شده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی این انبار با هماهنگی دستگاه قضائی و با همراهی ماموران اداره صنعت و معدن به محل مورد نظر رفته و در بازرسی از این محل، تعداد ۲۲ هزار عدد ماکارانی، رب گوجه فرنگی، رشته آش و پنج تن قند احتکاری به ارزش هشت میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه از کشف انبار دیگری حاوی مواد غذایی احتکاری به ارزش چهار میلیاردریال خبر داد و خاطرنشان کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از وجود یک انباری در نظام آباد شهرستان اسلامشهر که توسط فردی سودجو، روغن را به صورت غیرقانونی در آن دپو کرده بود، مطلع شدند.

کارخانه افزود: ماموران پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضائی و با همراهی ماموران اداره صنعت ومعدن  به محل مورد نظر رفته و در بازرسی از محل، تعداد ۱۱هزار عدد ماکارانی و پنج تن قند احتکاری به ارزش چهار میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کارخانه  در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منزل مسکونی، محل فعالیت یک شرکت هرمی در رباط کریم 

فرمانده انتظامی رباط کریم از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ تن از اعضای آن خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: با تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و محل فعالیت اعضای این باند در یک باب منزل مسکونی در رباط کریم شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند، اذعان داشت: چندین جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از آنها کشف شد.

زنگنه اضافه کرد: متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، متاسفانه هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

اعتراف سارق موتورسیکلت به ۱۰ فقره سرقت در شهرستان شهریار 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ امیریه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق حرفه ای را در شهرستان شهریار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

فتاحی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجوی های فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان شهریار و شهرک های حومه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با بیان این که سارق دست به سرقت موتورسیکلت هایی زده بود که فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت بود تاکید کرد: راکبان موتورسیکلت هنگام ترک وسیله نقلیه، به حتم آن را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت از جمله قفل و زنجیر مجهز کنند تا فرصت هرگونه سرقت از تبهکاران گرفته شود و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی احتکار شده در شهریار 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از ۵۰۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه جدی در بحث احتکار بخصوص مواد بهداشتی انجام تحقیقات از انبار احتکار لوازم آرایشی بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی انبار در منطقه سعیدآباد شهریار، به همراه نماینده اداره صمت این شهرستان به محل اعزام و طی بررسی، بیش از ۵۰۰ هزار  قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش لوازم آرایشی بهداشتی مکشوفه را ۳.۵ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و انبار فوق پلمب شد.

حسینی خواه در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

تنباکو های قاچاق ۲ میلیارد تومانی در صفادشت کشف شد 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران، از کشف تنباکوهای قاچاق ۲ میلیارد تومانی در صفادشت خبر داد.

حسینی خواه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی نگهداری تنباکو قاچاق توسط فردی در منزل شخصی خود در صفادشت ملارد، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از پارکینگ ۵۰ هزار پاکت تنباکو قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش تنباکو های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد تومان برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اعتراف سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو به ۴۵ فقر سرقت در ملارد 

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک با رصد اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در عملیاتی هویت سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در مارلیک در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه تاکنون ۱۰ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۴۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ خدایی در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.