اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

دادستان ری: ۳ کارمند فرمانداری شهرستان ری به اتهام مالی دستگیر شدند

دادستان شهرستان ری گفت: ۳ نفر از کارمندان فرمانداری شهرستان ری به همراه ۵ نفر از افراد واسطه به اتهام مالی دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از ری، محمدمهدی رحیمی دادستان این شهرستان پیرامون تخلفات برخی کارمندان فرمانداری شهرستان ری اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد اداری، در بهمن ماه سال جاری، تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی در این خصوص انجام گرفت.

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات نسبت به برخی افراد، دستگیری‌ها شروع شد و تا امروز ۳ نفر از کارمندان فرمانداری ویژه شهرستان ری بازداشت شده‌اند.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: در همین راستا ۵ نفر افراد واسطه که در انجام تخلفات، با این ۳ کارمند در ارتباط بودند نیز دستگیر شدند که برخی افراد بازداشت‌شده، با قید وثیقه آزاد شده‌اند.

رحیمی با اشاره به اتهامات افراد دستگیرشده تصریح کرد: تشکیل شبکه ارتشاء، اخذ رشوه، سوء استفاده از موقعیت شغلی و پولشویی از جمله اتهامات این افراد است که پس از تشکیل دادگاه، رأی نهایی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است از افراد دستگیرشده رفع اتهام شود، تاکید کرد: تحقیقات درمورد برخی دیگر از افراد ادامه دارد که پس از تکمیل تحقیقات، امکان دستگیری سایر افراد وجود دارد.

فرماندار ری در این باره اظهار کرد: این نیروها از دوره‌های قبل در فرمانداری مشغول فعالیت بوده‌اند و تخلفات آنها از همان زمان آغاز شده است که با ورود دستگاه قضاء این موضوع در حال پیگیری می باشد.

وی افزود: طبق تاکید رئیس جمهور یکی از وظایف ما فساد ستیزی است و در این مسیر کوتاهی نخواهیم داشت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.