اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

در سفر استاندار تهران به شهریار چه گذشت؟

شهریار- علیرضا فخاری استاندار تهران با حضور در شهرستان شهریار به مشکلات شهروندان و صنعتگران رسیدگی کرد و به صورت چهره به چهره با آنها به گفت وگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، این شهرستان از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران قرار دارد و با وجود کارخانه های مهم و کارگاههای فرار از لحاظ صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در سفر استاندار تهران به این شهرستان با دیدارهای چهره به چهره و جلستات صمیمانه ای که برگزار شد علیرضا فخاری از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و صنعتگران قرار گرفت و با دستورات صادره نسبت به رفع جدی آنها اقداماتی را صورت داد.

سفر استاندار تهران به شهریار

استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک مقیاس جهت افزایش اشتغال تاکید کرد.

فخاری افزود: تمرکز دولت در امور زیرساختی رشد تولید جزو اهداف مهم است و تشکیل این جلسات با فراز و نشیب مرتبط با خود با نیت حل مسائل می‌باشد.

وی تاکید کرد: تمرکز رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک مقیاس که ارزش افزوده بیشتری می‌تواند تولید کند، باشد چرا که سطح اشتغال را بالا می‌برد.

این مسئول  در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز نیز گفت: سهم مداخله شهرداری برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز بالا و فرماندار شهریار مکلف است موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز را در شورای تامین مطرح و برای متخلفان تصمیمات جدی گرفته شود.

جلسه بررسی مسایل و مشکلات کم آبی روستای ترپاق تپه بخش جوقین شهریار

جلسه بررسی مسایل و مشکلات کم آبی روستای ترپاق تپه بخش جوقین شهریار به ریاست مهندس علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه شهر شهریار، حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کریمی فرماندار ملارد و سایر مسوولان مربوطه در محل فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن ابراهیمی بخشدار جوقین درباره مشکلات کم آبی روستای ترپاق تپه بخش جوقین شهریار توضیحاتی مطرح کرد.

در ادامه جلسه استاندار تهران گفت: مهمترین وظیفه خدمت رسانی مطلوب به مردم است و ما موظف هستیم تا قبل از شروع مشکلات آب در مناطق روستایی بایدهمه توان مجموعه مدیریتی خود را جهت رفاه حال مردم بکار گیریم .

 

آیین بهره برداری ساختمان ادارات خدمات رسان شهرک امیریه شهر شهریار

سفر استاندار تهران به شهریار

ساختمان ادارات خدمات رسان شهرک امیریه با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی در شهرک امیریه شهریار به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: با همکاری شهرداری شهریار و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های مربوطه و در راستای رفاه حال شهروندان و سهولت در دسترسی و استفاده از خدمات مذکور و انجام امورات مربوطه و عدم مراجعه به ادارات مرکز شهرستان، ساختمان مذکور در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و زیر بنای ۴۰۰ مترمربع در شهرک امیریه به بهره برداری رسید.

بازدید استاندار تهران از شرکت کاله

با حضور فخاری استاندار تهران جلسه بررسی و رفع مشکلات شرکت کاله برگزار شد.

جلسه بررسی و رفع مشکلات شرکت کاله در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران در محل شرکت کاله برگزار شد.

بنابراین گزارش در این جلسه که به ریاست استاندار تهران و با حضور مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار و مدیرعامل شرکت سولیکو کاله تشکیل شد؛ مسایل و مشکلات این شرکت، طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران در بخشی از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص توجه جدی به حوزه تولید و اشتغال گفت: همه ادارات و دستگاه ها باید در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بسترهای لازم را جهت تسهیل و رفع موانع تولید فراهم کنند.

بازدید استاندار تهران از گروه پژوهش صنعت مدرن

علیرضا فخاری استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان شهریار با همراهی علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از کارخانجات گروه پژوهش صنعت مدرن شهرستان شهریار بازدید کردند.

استاندار تهران در جریان بازدید از بخش های مختلف کارخانجات گروه پژوهش صنعت مدرن با مدیران و کارگران گفتگو و در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت.

فخاری با اشاره به اینکه نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسئولین باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد.

شهرستان شهریار با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای هفت شهرداری است و در جوار تهران و کرج قرار گرفته است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.