اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

دستگیری زورگیران مسلح غرب استان تهران/ سارقان را شناسایی کنید

شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب تهران از دستگیری زورگیران مسلح غرب استان خبر داد و گفت: مالباختگانی که مورد زورگیری قرار گرفته اند با شناسایی این افراد به پلیس مراجعه کنند.

به گزارش شحرنیوز از شهریار، سرهنگ علی سواری پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری زورگیران غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از شهروندان در شهرستان شهریار، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده و در زمان مقاومت شهروندان با شلیک تیر به پای آنها، از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه عنوان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در نهایت هویت سارقان زورگیر را شناسایی و این افراد را در عملیاتی ضربتی حین تردد در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

سواری پور بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته در پلیس آگاهی، متهمان به انجام ۱۰ فقره زورگیری با یک دستگاه موتورسیکلت از شهروندان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه کلت کمری کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، تصویر بدون پوشش متهمان جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر می‌شود و شهروندانی که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته اند می‌توانند برای رسیدگی موضوع به پلیس آگاهی غرب استان تهران واقع در شهریار- شهرک اداری مراجعه کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.