اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

دستگیری سارقان ۵۰ میلیاردی طلا در ری

ری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره به ارزش ۵۰ میلیاردریال خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی این شهرستان در این باره گفت: ماه گذشته با دریافت پرونده سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علائین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه بازبینی دوربین های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت ۴ متهم را شناسایی کردند و همچنین به دست آوردند یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است.

به گفته این مسئول، پلیس در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شد مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی دیروز ۳ تن از اعضای این باند را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، اضافه کرد: پس از انتقال متهمان ۳۴ الی ۳۹ ساله به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفتند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.