اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

دستگیری سارق ۱۳ کیلوگرم طلا در ری

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق ۱۳ کیلوگرم طلا خبر داد و گفت: متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی با اشاره به دستگیری سارق طلا از یک منزل مسکونی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت 13 کیلوگرم طلا از منزلی در محدوده باقرشهر شهرستان ری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، موفق شدند روز گذشته متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر 2 متهم را طی عملیات‌های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و مالخری بودند پس از مواجهه حضوری با دلایل و مستندات مأموران، لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی و مالخری اموال اعتراف کردند.

ابن علی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی طلاهای سرقتی را 330 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، ابراز داشت: کلیه طلاهای مسروقه در بازدید از مخفیگاه مالخر کشف و با دستور قضائی تحویل شاکی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: این سارق حرفه‌ای تاکنون به سه فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده است و کشف جزئیات پرونده‌ها و شناسایی مال‌باختگان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.