اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

دستگیری فرد متخلف حیوان‌آزار در دماوند

دماوند- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری فرد متخلف حیوان‌آزار این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش شجرنیوز از دماوند، مرتضی طهماسبی، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان پیرو انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضامین حیوان آزاری در شهر آبسرد، از دستگیری فرد خاطی حیوان‌آزار جهت بررسی بیشتر و‌ برخوردهای قانونی خبر داد.

همچنین نقی میرزاکریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند نیز در خصوص انتشار فیلم حیوان‌آزاری در فضای مجازی گفت: وجود سگ‌های بلاصاحب به یک معضلی برای مردم شهرستان دماوند تبدیل شده‌اند و جمعیت این حیوانات باید کنترل و مدیریت شود.

وی افزود: اما بنابر دستورالعمل‌های موجود، با جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب موافق هستیم، اما حتی اگر سگی بیمار باشد، راه و روش حذف آن مشخص است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند با اشاره به اینکه کشاندن سگ در خیابان کار صحیحی نیست، گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد که سگ داخل فیلم برای مردم ایجاد مزاحمت نموده و با درخواست مردم نسبت به زنده‌گیری اقدام شده بود که باید بعد از زنده‌گیری آن را وارد قفس و منتقل می‌کردند.

میرزاکریمی ادامه داد: موضوع جهت بررسی بیشتر به مراجع قضایی اعلام شده تا برخوردهای لازم صورت گیرد‌، جمعیت سگ‌های بلاصاحب در شهرستان دماوند افزایش داشته و موجب اذیت و آزار مردم شده که از شهرداری‌ها خواسته‌ایم که این سگ‌ها را زنده‌گیری و جمع‌‌آوری کنند و این وظیفه شهرداری‌هاست که به صورت اصولی این اقدام را انجام دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.