اخباراخبار شهرستان پردیسخبر مهمدر استان

دستگیری 2472 سارق در شهرستان پردیس طی امسال/ کاهش ۲۳ درصدی تصادفات

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طی یکسال گذشته ۲ هزار و ۴۷2 سارق دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، سید حجت ‌الله پور نجفی فرمانده انتظامی این شهرستان طی نشستی خبری که در محل این فرماندهی برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو درخصوص عملکرد یکساله این فرماندهی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در برنامخ‌ریزی‌های مختلف طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق جرم خیز برای برخورد با فروشنگان مواد مخدر سارقین، کشف کالای و برخورد با ارازل و اوباش برگزار شد.

وی گفت: در طی امسال، ۱۴۰۳ دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل نداشتن پلاک، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدای خودرو، ایجاد مزاحمت، مخدوش کردن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز رانندگی توقیف شدند.

پورنجفی افزود: طی امسال این فرماندهی موفق به کشف ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق، سوخت و دارو شد و ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از خرده‌فروشان مواد مخدر کشف کرد که منجر به دستگیری ۳۹۹ نفر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: طی امسال ۶۱۲ معتاد متجاهر جمع آوری و ۶۷ نفر از اراذل و اوباش شهرستان دستگیر شدند و با تلاش سبزپوشان ناجا در کلانتری‌ها، پلیس امداد، گشت‌زنی‌های هدفمند پلیس، پلیس های تخصصی و غیره، همچنین هوشیاری شهروندان در حوزه کمک به نگهداری اموال عمومی و ممانعت از وقوع سرقت نسبت به سال گذشته ۲ هزار و ۸۲۱ سرقت های انجام شده کشف و ۲ هزار و ۴۷۲ سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه با تمام توان با قانون شکنان برخورد می‌کنیم، ابراز کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد تصادفات جرحی و فوتی کاهش داشته و این در این خصوص مقام اول را در استان کسب کرده‌ایم.

پورنجفی اضافه کرد: علت تصادفات در سال ۱۴۰۰ برخورد عابر با خودرو به ویژه در شب بوده و بیشترین حادثه در دو نقطه پل لوران بومهن و میدان عدالت پردیس رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: فراز و فرود این معابر بیش از ۳۰ درصد بود و پلیس راهور با کانالیزه سازی عبور عابرین پیاده و آرام سازی تردد خودرو ها این کاهش تصادفات را ایجاد کرده است.

وی افزود: در حوزه ترافیکی ۳ پروژه برای کاهش حجم بار ترافیکی آزادراه به بومهن و ایجاد لوپ جاده قدیم به آزادراه، ایجاد دوربرگردان خطی در فاز ۴ و پروژه عظیم زیرگذر پل بهار بومهن آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبرداد: در آینده‌ای نزدیک به جهت توزیع بار ترافیکی شهر پردیس در بلوار چمران علوم شناختی، آب انجیرک و از میدان‌گاه بومهن به کمربندی دسترسی خواهیم داد تا ترافیک شهری کاهش یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.