اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

رئیس اتاق اصناف شهریار: ۱۱ اتحادیه شهرستان زیانده هستند

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار گفت: ۱۱ اتحادیه از ۳۱ اتحادیه های صنفی این شهرستان زیانده هستند که باید تا حد ممکن برای خروج آنها از این وضعیت کمک کرد.

رئیس اتاق اصناف شهریار: ۱۱ اتحادیه شهرستان زیانده هستند

به گزارش شجرنیوز از شهریار، رضا خلج با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری طی ۲ ماه گذشته، یادآورشد: پس از تعیین اعضای هیات رئیسه، بررسی وضعیت اتحادیه ها آغاز و مشخص شد که ۱۱ اتحادیه این شهرستان زیانده هستند و باید کمک کرد تا ازاین وضعیت خارج و سودده شوند.

خلج اظهار داشت: شعار ما اتحادیه صنفی قوی مساوی با اتاق اصناف قوی است، از همین رو کمک به اتحادیه ها و رفع مشکلات پیش روی آنها در برنامه های اجرایی این اتاق قرار گرفته است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام گرفته برای تعیین تکلیف شهرک صنفی گفت: شهرک صنفی این شهرستان، دغدغه ای است که طی بیش از سه دهه گذشته پاسخی نداشته و کار آن پیش نرفته و تاکنون فقط امضای سند مالکیت افراد انجام گرفته است.

وی عمده مشکلات اتحادیه ها را مسائل مالی و کم کاری آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: اتحادیه ها باید عقب ماندگی خود در رسیدگی به مسائل واحدهای صنفی زیر مجموعه خود را با پرکاری جبران کنند.

خلج ادامه داد: اتحادیه های زیانده نیز باید برای بهبود وضعیت خود، روند فعالیتشان را اصلاح کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار گفت: نخستین واحد دانش بنیان تولید ظروف یکبار مصرف از ضایعات نی شکر که کارایی و کیفیت بهتری دارد در این شهرستان شکل گرفته است.

وی در خصوص شکایات رسیده از نانوایی های دولتی و فروش نان با آرد دولتی ولی به قیمت آزاد تاکید کرد: نانوایی های دولتی اجازه پخت شیرمال و هر نوع نان دیگری با قیمت آزاد را ندارد و شهروندان در صورت مشاهده، تخلف واحد مربوطه به را به اتحادیه و سازمان صمت گزارش دهند.

خلج اضافه کرد: سه هزار واحد صنفی فاقد غیر مجاز شناسایی شده است، جواز کسب ، شناسانه هر واحد محسوب می شود و باید این واحدها را نسبت به دریافت چنین گواهی توجیه کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در خصوص مشکلات مطرح شده برای اتحادیه املاک این شهرستان گفت: تا ۲ ماه آینده انتخابات این اتحادیه برگزار می شود و اکنون مدیریت آن در اختیار اتاق اصناف قرار دارد تا مشکلات آن نیز بررسی و مرتفع شود.

وی به پیگیری های انجام گرفته برای تسهیل شرایط دریافت مجوز اشاره کرد و خواستار ورود رسانه ها برای رفع مشکل دست فروشان سطح معابر شهریار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.