اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار: شهریار در بخش هنرهای نمایشی عهدواره «چله مهدویت» ایفای نقش می کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از برگزاری دومین عهدواره «چله مهدویت» در شهریار خبر داد و گفت: شهریار در بخش هنرهای نمایشی این عهدواره ایفای نقش می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار: شهریار در بخش هنرهای نمایشی عهدواره «چله مهدویت» ایفای نقش می کند

به گزارش شجرنیوز، نادر نیکخواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از برگزاری دومین عهدواره «چله مهدویت» در شهریار خبر داد و اظهار داشت: این برنامه از پنجم ماه رجب تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهریار مسئول اجرای بخش هنرهای نمایشی شامل پرده خوانی، نقالی و تعزیه را بر عهده دارد گفت: این عهدواره به مدت ۴۰ روز در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

نیکخواه با اشاره به اینکه این فراخوان با تدبیری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اتخاذ کرده از دو روز گذشته آغاز شده است افزود: این فراخوان برای همه هنرمندان ارسال می‌شود تا وقت کافی داشته باشند که بتوانند در خصوص آرمان مهدویت آثار را جمع آوری به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار عنوان داشت: در استان تهران ۱۶ شهرستان داریم که هر یک از این شهرستان‌ها بخشی از این فعالیت فرهنگی هنری را بر عهده گرفته اند و شهریار هم طبق سنوات گذشته نمایش‌های خیابانی و هنرهای نمایشی جدیدتری را نیز به منصه ظهور در خواهد آورد.

وی گفت: از همه هنرمندان می‌خواهیم با تمام توان در این عهدواره شرکت و بر غنای آن بیافزایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.