اخبار شهرستان پردیساخباردر استان

رئیس اداره گاز بومهن: انشعاب غیر دائم سه ساله منوط به تایید قدمت بنا واگذار می شود

رئیس اداره گاز شهر بومهن گفت: واگذاری انشعاب غیر دائم سه ساله منوط به تایید قدمت بنا توسط شهرداری و ابلاغ آن به دستگاه‌های خدمات رسان است.

رئیس اداره گاز بومهن: انشعاب غیر دائم سه ساله منوط به تایید قدمت بنا واگذار می شود

به گزارش شجرنیوز از پردیس، احمد جعفری رئیس اداره گاز شهر بومهن در حاشیه نشست برنامه ریزی ۵ ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن به خبرنگاران گفت: گازرسانی به ساختمان‌های غیر مجاز که در شهر بومهن ساخته شده طبق قانون مجازات استفاده کنندگان از آب برق و گاز مصوبه سال ۹۶ مجلس اعمال می شود و ما می توانیم به این متقاضیان انشعاب گاز را به صورت غیر دائم سه ساله واگذار کنیم.

وی افزود: به منظور رفع مشکل گاز ساکنان ساختمان‌های غیر مجاز در ابتدای فصل سرما در این نشست مقرر شد تا با همکاری شهرداری نامه قدمت بنا به اداره گاز ابلاغ و در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا بر اساس آن اقدام شود و ما بتوانیم از این ظرفیت قانونی استفاده کنیم.

رئیس اداره گاز شهر بومهن ادامه اد: این قانون تا پایان ۱۴۰۱ بر اساس قانون بودجه تمدید شده و برای سال ۱۴۰۲ در انتظار تصمیم مجلس هستیم.

جعفری با اشاره به اقداماتی که متقاضیان برای دریافت انشعاب گاز باید انجام بدهند، توضیح داد: متقاضیان باید به اداره گاز مراجعه کنند و نامه ای مبنی بر قدمت بنا و مجوز حفاری دریافت و مدارک یاد شده را به شهرداری ارائه کنند و در صورتی که شهرداری به ما پاسخ مثبت بدهد و بنا مربوط به قبل از ۹۶باشد ما آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستیم .

وی توضیح داد: هر ساختمانی که قبل از ۹۶/۵/۵ ساخته شده باشد و قدمت بنای آن توسط شهرداری تایید شود ما آماده واگذاری انشعاب غیر دائم هستیم.

رئیس اداره گاز بومهن ادامه داد: متقاضیانی که به کمیسیون ماده صد ارجاع داده شدند ، مدارک بنای آنها مربوط به بعد از سال ۹۶ بوده و دریافت انشعاب گاز منوط به تعیین تکلیف در شهرداری است.

جعفری گفت: برای تعیین تکلیف این پرونده ها توسط شهرداری باید خلاف نداشتن ساختمان اثبات شود و یا نامه ای مبنی بر بلامانع بودن نصب انشعاب گاز از سوی شهرداری به ما داده شود تا بتوانیم به متقاضیان خدمات ارائه بدهیم.
شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.