اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

سارق کابل برق با ۱۳ فقره سرقت در پردیس دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس اعلام کرد: سارق کابل برق با سابقه ۱۳ فقره سرقت در سطح این شهرستان توسط پلیس دستگیر شد.

سارق کابل برق با ۱۳ فقره سرقت در پردیس دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز از پردیس، سرهنگ سید حجت الله پورنجفی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهر پردیس به خصوص در فاز هشت مسکن مهر و ناحیه صنعتی سیاهسنگ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ دره بهشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این مأموریت با تلاش شبانه‌روزی و به کار گیری گشت های نامحسوس سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی این شهرستان در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل های برق در محدوده فاز هشت و سیاهسنگ پردیس و مالخر همدست خود اعتراف کرده که پس از پیگیری بعمل آمده مالخر نیز دستگیر و هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

پورنجفی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.