اخبار

سخنرانی فرماندار شهرستان بهارستان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه مصلی شهر گلستان

عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان به عنوان سخنران بین الصلاتین در نمازجمعه شهرگلستان حضور یافت.

سخنرانی فرماندار شهرستان بهارستان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه مصلی شهر گلستان

به گزارش پایگاه خبری شجرنیوز عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان به همراه شریفی بخشدار گلستان، نوریان معاون عمران فرمانداری، علیمرادی مسئول اداره بازرسی فرمانداری و رحمان زاده مشاور فرماندار در نماز عبادی سیاسی جمعه مصلی شهر گلستان حضور یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان که به عنوان سخنران بین الصلاتین در نماز جمعه بود، طی سخنانی در خصوص سیاست های جدید دولت در خصوص هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی که مهمترین مسئله روز کشور است اظهار داشت: وظیفه همه مسئولین در این راستا توجیه درست و عادلانه مردم عزیز می‌باشد که بدانند هدف دولت از بین بردن فاصله طبقاتی و هر گونه قاچاق کالا می‌باشد که با صبوری کردن و همکاری مردم در آینده ای نزدیک شاهد اثرات این طرح در بخش های تولید و اشتغال خواهیم بود.

نوحی ضمن تاکید بر تحول اقتصادی کشور افزود: طرحی که تا بحال فقط سودش در جیب دلالان و رانت خواران بوده و هیچ سودی برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه نداشته به همین جهت کشور نیاز به یک تحول اقتصادی دارد.

فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و دستگاههای نظارتی با هرگونه سو استفاده گریها مبنی بر گران فروشی ، احتکار و کم فروشی برخورد جدی و قانونی خواهد داشت و از همه شهروندان عزیز درخواست میشود تا کوچکترین تخلفات را به دستگاه های ذیربط اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.