اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

سقوط داربست از ساختمان 9 طبقه در پی وزش باد شدید

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: سقوط داربست از ساختمان 9 طبقه در شهران در پی وزش باد شدید موجب خسارت به دو خودرو و ساختمان روبرویی شد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران درباره حادثه شب گذشته در محله شهران اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تخریب داربست های یک ساختمان خانه به آتش نشانی اعلام می شود که دو تیم از همکاران ما به سرعت در محل حضور پیدا کرده و اقدامات عملیاتی لازم را شروع می کنند. طبق گزارش تیم حاضر در صحنه داربست های 6 طبقه فوقانی یک ساختمان 9 طبقه در حال ساخت، فرو می ریزد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل اینکه حادثه در آخر شب اتفاق افتاده است ما خسارت جانی نداشته ایم اما ساختمان روبرویی و دو دستگاه خودروی پژو پارس و پژوه 405 خسارت دیده اند.

سقوط داربست

ملکی با بیان اینکه پژوه پارس آسیب زیادی دیده است اما پژوه 405 آسیب کم تری دیده اظهار کرد: حوالی ساعت 5 صبح بود که کار تیم های آتش نشانی با حضور عوام شهرداری پایان پیدا یافت و کاملا اقدامات لازم برای رفع خطر انجام شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران در پایان اظهار کرد: هر از گاهی حادثه های این چنینی وقتی شاهد وزش باد شدید هستیم، رخ می دهد فلذا لازم است که مردم و کارفرمایان عجله ای کار نکنند و از اتصال قوی داربست های اطمینان لازم را کسب کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.