نفت و انرژیاخباراقتصادخبر مهم

سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروزی اختصاص می یابد؟

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروزی توضیحاتی داد.

به گزارش شجرنیوز، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت افزود: پیش بینی صورت گرفته که احتمالا با افزایش مصرف سوخت در نوروز روبه رو خواهیم بود، تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده شده است؛ یعنی در سخت افزار و نرم افزار و همچنین در خصوص تجهیزات جایگاه‌های سوخت، پرسنل، پشتیبانی و ارسال فرآورده به موقع در جایگاه های سوخت اقدامات خوبی انجام شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر وضعیت نسبتا پایداری را در جایگاه‌های سوخت نقاط مختلف کشور داریم، اما در برخی از نقاط مرزی نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که جایگاه داران و همه فعالان تلاش می‌کنند تا این مشکلات را رفع کنند.

نواز ادامه داد: همچنین از ۱۵ اسفند ماه در واقع عملا جایگاه‌های سوخت وارد فاز اجرایی نوروز شده و بیش از ۴۲۰۰ جایگاه عرضه فرآروده نفتی و ۲۷۰۰ جایگاه سی ان جی با بیش از ۶۰ هزار نفر پرسنل خدمت رسانی را به مردم انجام خواهند داد و امیدواریم با تلاش شبانه روزی، هیچ فرد در هیچ کجای ایران وقتی که به جایگاه سوخت مراجعه می‌کند، بدون سوخت نماند.

به گفته سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، این محدودیت‌های سقف سوخت گیری هم در استان‌ها برطرف شده که مردم با کمترین مشکل در جایگاه سوخت بتوانند این خدمات را دریافت کنند.

او در پاسخ به این سئوال که آیا سهمیه سوخت نوروز در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت:در حال حاضر چیزی اعلام نشده است.

نواز گفت: کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های سوخت بعداز ۱۰ روز به نواحی شرکت‌های وزارت نفت،انتقال پیدا می کند و در آنجا هم یک دو ماهی نگهداری می‌شود.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت افزود: اگر یک درصد هم در سامانه یافت نشد، چون شاید مالک جایگاه هنوز در سامانه ثبت نکرده باشد با توجه به آخرین سوخت گیری که مردم یادشان هست، به همان جایگاه مراجعه حضوری کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.