پایتختاخبارجامعه

شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳ آبان

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۱صبح با قرارگرفتن روی شاخص۷۳ در وضعیت سالم، قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳ آبان

به گزارش شجرنیوز، وضعیت هوای تهران امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

ایستگاه دماوند با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۱۵، پاکدشت با شاخص ۱۰۴، شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۴۱ و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

آتی‌ساز با شاخص ۵۲، اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) با شاخص ۵۹، اسلام‌شهر با شاخص ۷۳، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۴، امام خمینی با شاخص ۷۲، پارک رازی با شاخص ۶۲، پاسداران با شاخص ۸۵، پاکدشت با شاخص ۹۸، پردیس با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۵، تربیت مدرس منطقه ۶ با شاخص ۷۹، دانشگاه تهران با شاخص ۶۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۰، رباط‌کریم با شاخص ۸۳، ژئو فیزیک با شاخص ۷۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۰، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۸۵، قائم با شاخص ۶۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۱، ملارد با شاخص ۷۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۷ و منطقه ۱۵ با شاخص ۷۹ در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پونک با شاخص ۴۹، چشمه با شاخص ۳۶، سلامت با شاخص ۲۵، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۴۹ و لواسانات با شاخص ۳۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.