اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

شاخص صوتی ایستگاه شهرری در وضعیت خطرناک است

براساس اطلاعات دریافتی از سامانه برخط آلودگی صدا شرکت کنترل آلودگی هوا شهرداری تهران، میزان آلودگی صوتی ساعتی ایستگاه شهرری حدفاصل ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز /سه‌شنبه/ بر روی شاخص عددی ۷۱.۴۴ دسی بل قرار گرفته و خطرناک است.

شاخص صوتی ایستگاه شهرری در وضعیت خطرناک است

به گزارش شجرنیوز از ری، یکی از ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران در میدان نماز شهرری قرار دارد و بر طبق اطلاعات دریافتی از این ایستگاه که به صورت آنلاین، روزانه و شبانه منتشر می شود شاخص ساعتی این آلودگی صوتی میدان نماز حدفاصل ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز بر روی عدد ۷۱.۴۴ دسی بل قرار گرفته و این آلودگی صوتی خطرناک عنوان شده است.

همچنین میانگین ۹ ساعته یا شبانه (میانگین تراز صوتی از ساعت ده شب تا هفت صبح) این ایستگاه نیز ۶۸.۸۷ بوده که معادل آزار دهنده برای گوش انسان تلقی می شود.

از سوی دیگر شاخص ۱۵ ساعته یا روزانه (میانگین تراز صوتی از ساعت هفت صبح تا ده شب) این ایستگاه که معادل شاخص روزانه هم در نظر گرفته می شود نیز ۷۱.۷۵ دسی بل و خطرناک اعلام شده است.

براساس این گزارش، شاخص پایین تر از ۶۰ دسی بل سالم، بین ۶۰ تا ۶۵ نامناسب برای کودکان و بیماران، بین ۶۵ تا ۷۰ آزاردهنده و بالای ۷۰ خطرناک اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.