اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

شهردار نسیم شهر: برای ترقی و آبادانی نسیم شهر تمام همت خود را به كار خواهیم بست

شهردار نسیم شهر در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان با اشاره به تمهیدات ویژه و برنامه ریزی جامع در راستای ایجاد بستری لازم جهت توسعه و پیشرفت نسیم شهر گفت: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت نیاز به برنامه‌ریزی مدون و تبیین سیاست های بالقوه با عزمی همگانی هستیم و در این راستا تمام همت خود را بکار خواهیم بست .

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، علیرضا عرب شهردار نسیم شهر در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان این شهر با اشاره به تمهیدات ویژه و برنامه ریزی جامع در راستای ایجاد بستری لازم جهت توسعه و پیشرفت نسیم شهر گفت: برای ترقی و آبادانی شهر تمام همت خود را به کار خواهیم بست .

 شهردار نسیم شهر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهروندان نسیم شهری مردمانی زحمتکش و با عزت‌اند که لایق دریافت بهترین خدمات هستند به همین منظور برای افزایش خدمت رسانی به آنها آماده هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت های نخبگان، مدیران و متخصصان تمام تلاش و سعی مجموعه را در راستای  این هدف بکار گیریم.

وی افزود: خوشبختانه برنامه عمران بسیار مطلوبی برای شهر تدوین شده است که قطعا  نسیم شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی خواهد نمود و با شیب تندی به سمت افزایش زیرساخت‌ها و امکانات شهری سوق  پیدا خواهد نمود.

شهردار نسیم شهر یادآور شد: قطعاً فرهیختگان، معتمدین و نخبگان در این مسیر می‌توانند همیاری و کمک حال خوبی برای اعتلای اهداف آبادانی و توسعه شهر باشند. از همه عزیزان درخواست می نماییم ضمن ارائه نظرها، پیشنهادها و طرح‌های خود در ساختن شهری زیبا و آباد سهیم باشند.

عرب در پایان سخنان خود گفت: در کنار این اقدامات عمرانی که تاثیر بسزایی در خدمت رسانی در شهر خواهد داشت از مهمترین وظایف مدیران، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مردم خواهد بود که انتظار داریم تمامی همکاران و مدیران نسبت به آن اهتمام لازم را بکار گیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.