اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

شهردار گلستان: بی خانمان ها در مرکز کارآفرینی گلستان ساماندهی می شوند

شهردار گلستان گفت:افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی در این شهر شناسایی و در سامان‌سراها و مراکز کارآفرینی ساماندهی می شوند.

شهردار گلستان: بی خانمان ها در مرکز کارآفرینی گلستان ساماندهی می شوند

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سیدمحمد میرزمانی افزود:مدت زمانی است که شهرداری گلستان برای حمایت از معتادان،متکدیان و همچنین پیشگیری از آسیب های بیشتر ، مقدمات و زمینه های لازم جهت درمان،کارآ-فرینی و حمایت اجتماعی از بازگشت مناسب آنها به جامعه و خانواده اقدام به ساخت سامان سرا و مرکز کارآفرینی در این شهر با مرکزی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ آسیب دیده نموده است.

میرزمانی ادامه داد: ساخت این سامانسرا به دلیل حضور معتادان و بی سرپناهان در شهر و به دنبال درخواست شهروندان برای حل مشکلات اجتماعی در معابر شهر گلستان در حال اجراست، با راه‌اندازی این مجموعه اجتماعی،معتادان ومتکدیان رها شده به این مکان منتقل و قرنطینه می‌شوند و در آینده نزدیک دیگر شاهد تردد این افراد در سطح محله ها نخواهیم بود.

شهردار گلستان در شهرستان بهارستان گفت: دغدغه بعدی به طور حتم بازگرداندن این افراد به دل خانواده و جامعه است که شهرداری گلستان بنا دارد درسال آینده در کنار این سامانسرا با هدف حرفه آموزی و اشتغالزایی اقدام به ساخت مرکز کارآفرینی کند.

قابل ذکر است که شهرستان گلستان یکی از بخش های شهرستان بهارستان است که در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.