اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

شهرستان شهریار رتبه اول ایجاد اشتغال در استان تهران

فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: این شهرستان تعهد ایجاد اشتغال برای هفت هزار و ۹۰۰ نفر را داشت که با ایجاد ۱۰ هزار و ۶۹ فرصت شغلی طی چهار ماه گذشته، رتبه نخست استان تهران در بحث تعهد ایجاد اشتغال را کسب کرد.

شهرستان شهریار رتبه اول ایجاد اشتغال در استان تهران

به گزارش شجرنیوز از شهرستان شهریار، امیر عباس شفیع زاده افزود: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، نشان از توجه ویژه معظم له در امر اشتغالزایی و معشیت مردم دارد.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه سیاست دولت مردمی و انقلابی حمایت از اشتغالزایی و سرمایه گذاری است، از همین رو تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند در خصوص اشتغال زایی و سرمایه گذاری اهتمام جدی داشته باشند.

شفیع زاده اظهار داشت: برای این شهرستان سال جاری هفت هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تعیین و هدفگذاری شده بود که شهرستان شهریار با ایجاد ۱۰ هزار و ۶۹ فرصت شغلی طی چهار ماه نخست سال جاری موجب تحقق ۱۲۷ درصدی تعهد خود شد.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: دستگاه های اجرایی و اداراتی همچون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و دیگر سازمان ها و بانک های عامل با کار جهادی و هماهنگی مطلوب موجب تحقق این مهم شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال مقوله ای فرا دستگاهی است و همه ادارات و نهادها برای پیشبرد اهداف آن نقش به سزایی دارند.

شفیع زاده ادامه داد: علت کسب این موفقیت وجود تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان محسوب می شود اگرچه در راستای بهبود شرایط کسب کار باید تلاش مضاعفی در شهرستان به عمل آوریم.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار اعلام کرد: کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغال زایی مقوله ای است که در دولت سیزدهم شاهد تحقق آن بودیم، از همین رو امیدوارم با تلاش مسئولان شهرستان در امر اشتغالزایی این امر محقق شود.

وی بیان کرد: با وجود تاثیرات منفی تحریم اقتصادی دشمنان، ایجاد اشتغال در الویت اقدامات دولت سیزدهم قرار دارد و با همدلی و تلاش بخش های مختلف مشکل اشتغال جوانان و نیز دغدغه جویندگان کار کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.