اخبار استان هااخبارمجله شجر

شهرک‌های صنعتی البرز به تعداد زیادی نیروی کار نیاز دارند

نماینده عالی دولت در استان البرز از آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن اسکان کارگری در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: یکی از مشکلات اساسی کارگران شهرک های صنعتی، محلی برای اسکان است که ایجاد این امکان در دستور کار قرار گرفته است.

شهرک‌های صنعتی البرز به تعداد زیادی نیروی کار نیاز دارند

به گزارش شجرنیوز، مجتبی عبداللهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن اسکان کارگری که روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، افزود: تمامی شهرک‌های صنعتی البرز به حجم بالایی از نیروی کار نیاز دارند ولی یکی از مشکلات اساسی کارگران، محلی برای اسکان است.

وی ادامه داد: بر این اساس درصدد هستیم که با همراهی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی البرز و دستگاه های متولی این امر، نسبت به ساخت و راه اندازی محل هایی برای اسکان کارگران و نیروهای متخصص به منظور صرفه جویی در هزینه های اسکان و تردد، اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: این سالن با ظرفیت اسکان برای ۳۰۰ تن ظرف مدت ۶ ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و در کنار این موضوع نیز درصدد هستیم مکان هایی برای اسکان خانواده های کارکنان شهرک‌های صنعتی البرز نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد، افزود: این واحد بخش بزرگی از نیاز روغن کشور را با استفاده از تمامی ظرفیت خود، تامین می کند.

استاندار البرز گفت: این واحد در شرایط مطلوبی به لحاظ تولید و ذخیره روغن مورد نیاز کشور بسر می برد.

وی افزود: این واحد تولیدی به امکان مهم تصفیه خانه نیز مجهز است و آب و فاضلاب تولیدی شده در کارخانه طی مراحلی، قابل شرب است.

استاندار البرز با اشاره به بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد، گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ می شود، فعالیت این تصفیه خانه با توجه به استقرار تیم جدید، موجبات نگرانی مردم را از بین ببرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.