اخبار شهرستان ریاخباردر استان

شهرک صنعتی شورآباد

شهرک صنعتی شورآباد که به اسم قاسم‌آباد شورآباد شناخته شده در جنوب تهران واقع شده است. این شهرک صنعتی در توابع بخش کهریزک شهرستان ری قرار دارد و از شهرهای صنعتی مهم در استان تهران محسوب می شود. این منطقه به دلیل وجود تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و انبارهای مواد شیمیایی شناخته شده است.

بیش از 3000 واحد فعال در شهرک صنعتی تهران وجود دارد که این منطق به واسطه وجود تعداد قابل توجهی از کارخانه ها و انبارهای مواد شیمیایی در آن، تحت عنوان منطقه صنعتی تهران نیز شناخته می شود. از آنجا که تهران در مسیر تجاری شرق به غرب و شمال به جنوب واقع شده است؛ حجم زیادی از معاملات و نقل و انتقال را در خود جای داده است. از این رو، وجود انبارها و مناطق صنعتی گسترده در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

همجواری شورآباد با راه های مواصلاتی مانند آزادراه تهران-قم، نزدیک به خاورشهر و فرودگاه امام خمینی، هزینه های نقل و انتقال کالا بین کارخانه ها را تا حد زیادی کاهش داده است. همچنین وجود انبارهای متعدد نگهداری کالا توانسته عده زیادی از تولیدکنندگان و صنعتگران را به سمت این منطقه سوق دهد تا علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل، بتوانند به راحتی از امکانات انبارهای موجود جهت نگهداری دسترسی آسان به کالاهای خود استفاده نماید.

فاصله شهرک صنعتی شورآباد از تهران

ادرس شهرک صنعتی شورآباد

فاصله نسبی شهرک صنعتی شورآباد از تهران برحسب مکان قرارگیری شما، تقریبا 30 کیلومتر و مسیر دسترسی به آن بسیار آسان است. برای رسیدن به شورآباد می‌توانید از بزرگراه یادگار امام جنوب و سپس بزرگراه سعیدی عبور نمایید. همچنین استفاده از بزرگراه تندگویان و قرار گرفتن در جاده قدیم تهران-قم، شما را به سمت شورآباد هدایت می‌کند.

انبار شورآباد

تعیین مکان انبار با توجه به مکان مصرف‌کنندگان، عرضه‌کنندگان، حجم معاملات، نوع کالا و نحوه حمل و نقل آن صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، هزینه حمل و نگهداری آهن آلات بواسطه وزن بالای آن زیاد است. به همین دلیل موقعیت قراگیری و میزان دسترسی انبار از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع از فاکتورهای متمایز کننده هر انبار می‌تواند به مجاورت آن با بزرگراه‌ها، بنادر و یا فرودگاه دانست.

بواسطه نزدیکی بازار آهن شادآباد به منطقه شورآباد و حجم بالای معاملات فولادی در کشور، انبارهای آهن موجود در شورآباد توانسته در هزینه و زمان صنعتگران صرفه جویی زیادی نماید. وجود انبار در شورآباد به آن مرکزیتی می‌بخشد که موجب می‌شود، تمامی محصولات در یک منطقه ذخیره و از همان جا جابجا شود. موقعیت استراتژیک مناسب هر انبار می‌تواند کارایی شرکت‌های تامین کننده آهن‌آلات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 شهرک صنعتی شورآباد

به منظور خرید و فروش مواد شیمیایی و دریافت کامل لیست انبارهای مواد شیمیایی در شهرک صنعتی شورآباد، شرکت های مختلفی این امکان را فراهم کرده و با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی و تهیه لیست انبارهای مواد شیمیایی شورآباد، سعی در ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان را دارند.

شما می توانید از طریق مشاوران با تجربه، سوالات خود را در خصوص خرید و فروش مواد شیمیایی و تهیه لیست انبارهای مواد شیمیایی شورآباد مطرح کنید. بنابراین، شهرک صنعتی شورآباد یک منطقه صنعتی مهم در جنوب تهران است که به دلیل وجود کارخانه‌ها و انبارهای مواد شیمیایی، توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.