گوناگوناخبارخبر مهمورزش

شوک به ورزش ایران؛ پناهندگی رییس فدراسیون در اسپانیا؟ / آیا نخستین پناهندگی دسته‌جمعی تاریخ ورزش کشور رخ داده؟

رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبه‌رو هستیم؟

شوک به ورزش ایران؛ پناهندگی رییس فدراسیون در اسپانیا؟ / آیا نخستین پناهندگی دسته‌جمعی تاریخ ورزش کشور رخ داده؟

به گزارش شجرنیوز به نقل از تابناک، در ادامه موج مهاجرت و پناهندگی بین ورزشکاران ملی ایران، حالا نوبت به مدیران ارشد ورزش کشور رسیده و خبر می‌رسد رئیس فدراسیون بوکس ایران در اروپا ماندگار و پناهنده شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ یک رسانه فارسی‌زبان خارج نشین با انتشار یک فایل صوتی فاش کرده است که رییس فدراسیون بوکس ایران، قصد پناهندگی در کشور اسپانیا را دارد.

رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده است و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد.

مشخص نیست چنین قرار و مدارهایی، قبل از سفر برنامه‌ریزی شده بوده یا اینکه بعد از رسیدن به خاک اسپانیا چنین تصمیمی گرفته شده؛ اما قطعا هرچه بوده، بی‌ارتباط با ضعف حراست وزارت ورزش و فدراسیون نبوده و اتفاقات اخیر کشور و جو به وجود آمده هم تاثیر خود را گذاشته است.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، چند روز پیش به همراه تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ عازم اسپانیا شد که اکنون یک رسانه اپوزیسیون فارسی زبان با انتشار یک گفت‌وگو و فایلی صوتی، مدعی عدم بازگشت حسین ثوری به ایران شده است.

حسین ثوری با اتمام حدودا سه دهه ریاست حاج احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس، پنجم دی ۱۳۹۶ جانشین ناطق نوری شد و پس از اتمام دوره چهار ساله ریاستش، برای چهار سال دوم نیز رای اعتماد مجمع را به دست آورده بود.

بوکس ایران در دوران ریاست حسین ثوری، نخستین مدال جهانی خود در تاریخ را توسط دانیال شه‌بخش به دست آورد؛ اما در رقابت‌های آسیایی اخیر، توفیق چندانی به دست نیاورد.

رئیس فدراسیون بوکس با انتشار ویدئویی از خود تایید کرد که دیگر به ایران بازنخواهد گشت

حسین ثوری که به همراه تیم بوکس جوانان راهی مسابقات جهانی در اسپانیا شده بود، با انتشار ویدئویی تاکید کرد که تصمیمش را برای بازنگشتن به ایران گرفته است.

این اقدام ثوری با انتقاد اهالی این رشته به ویژه احسان روزبهانی ملی پوش پرافتخار ایران همراه شد. روزبهانی تاکید کرد که ثوری با این تصمیم خود به بوکس ایران خیانت کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.