گوناگوناخبارورزش

صالحی امیری: رسانه‌ها حلقه ارتباط ما با مردم هستند/ در رشته‌های مختلف ورزشی، اردو‌های مشترکی با مجارستان خواهیم داشت

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از همکاری خوب با مجارستان در زمینه ورزش خبر داد.

به گزارش شجرنيوز، سیدرضا صالحی‌ امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان از موزه این کمیته در کشورمان اظهار کرد: من از اصحاب رسانه، صدا و سیما و مجموعه رسانه‌ها که همیشه کنار ورزشکاران هستند، تشکر می‌کنم. همیشه هم گفته ام و باز هم می‌گویم که رسانه، رکن ورزش ایران و حلقه ارتباط ما با مردم است.

او گفت: ما در تداوم ارتباط‌های خود با فدراسیون‌های جهانی و امضای تفاهم نامه با چند کشور اروپایی هستیم. امروز رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با هیئت همراه خود به تهران آمدند و بعد از بازدید از موزه، آکادمی و فضا‌های ورزشی با هم در ۳ موضوع توافق کردیم.

صالحی امیری افزود: نخستین موضوعی که به تفاهم رسیدیم، تبادل مربی بود. یکی از پایگاه‌هایی که کمیته ملی المپیک در اروپا برای آموزش مربیان انتخاب کرده، کشور مجارستان است. ما نیاز به همکاری آموزشی جدی با این کشور داریم و آن‌ها هم خیلی از این طرح استقبال کردند. کمیته ملی المپیک هر سال نفراتی را اعزام خواهد کرد. مجارستان به دلیل نزدیک بودن و داشتن مربیان مجرب در اهداف ما قرار گرفت. در رشته‌هایی که ما در آن ها قدرتمند هستیم و رشته‌هایی مانند شمشیر بازی و واتر پلو که مجارستانی‌ها در آن ها قدرتمند هستند، همکاری و اردو‌های مشترک برگزار می کنیم.

او در پایان تصریح کرد: کشور مجارستان می‌تواند یکی از اهداف تامین تجهیزات استاندارد برای رشته‌های ورزشی ما باشد. این چارچوبی از صحبت‌های ما در جلسه امروز بود. بعد از نشستی که برگزار شد، رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان دیداری از فدراسیون‌های ما خواهد داشت و این مجموعه ها تفاهم‌های مستقیمی با کمیته ملی المپیک مجارستان خواهند داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.