بانواناخبارورزش

صعود ۲۹ پله‌ای دختران والیبال ایران در جهان

تیم‌های جوانان و نوجوانان دختر والیبال ایران مجموعا با ۲۹ پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی، در جایگاه‌های سی‌ام و سی‌ویکم ایستادند.

صعود ۲۹ پله‌ای دختران والیبال ایران در جهان

به گزارش شجرنیوز، فدراسیون جهانی والیبال جدیدترین رنکینگ تیم‌های رده‌های پایه دختر جهان را اعلام کرد و براساس این رتبه‌بندی تیم والیبال جوانان دختر با ۱۱ پله صعود در جایگاه سی‌ام جهان ایستاد و تیم نوجوانان دختر با ۱۸ پله صعود راهی جایگاه سی و یکم جدول رده‌بندی جهانی شد.

در رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های جوانان زیر ۲۰ سال، کرواسی، اروگوئه و ایران با کسب ۱۰ امتیاز هر سه در جایگاه سی‌ام جای گرفته‌اند. تیم‌های ایتالیا، صربستان و آمریکا هم به ترتیب با ۱۳۰، ۱۱۶ و ۹۰ امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

همچنین تیم والیبال نوجوانان دختر ایران هم با ۱۸ پله صعود و کسب ۵ امتیاز در جایگاه سی و یکم قرار گرفته‌ است. تیم‌های اسلوونی، هلند و ازبکستان نیز با امتیازات مشابه  کشورمان در جایگاه سی و یکم قرار دارند.

در این رده سنی تیم‌های ایتالیا، آمریکا و روسیه به ترتیب با ۱۲۰، ۱۱۰ و ۱۰۲ امتیاز جایگاه اول تا سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

جدول رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال پس از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان و نوجوانان دختر آسیا به‌روزرسانی نشده بود و جدول اخیر جدیدترین رده‌بندی تیم‌ها پس از برگزاری این دو رویداد است.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار شد و تیم جوانان ایران در پایان رقابت‌ها جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا هم از ۱۶ تا ۲۳ خرداد به میزبانی ناخون پاتوم تایلند برگزار شد و دختران کشورمان در پایان رقابت‌ها جایگاه هفتم را بین ۱۱ تیم به خود اختصاص دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.