اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

طرح نهضت ملی مسکن در پرند با پروژه ۲۲۵۶۶ واحدی عملیاتی شد

همزمان با آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی گام دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور عملیات اجرایی پروژه ۲۲۵۶۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند آغاز شد.

طرح نهضت ملی مسکن در پرند با پروژه ۲۲۵۶۶ واحدی عملیاتی شد

به گزارش شجرنیوز از پرند، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در آئین آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد مسکونی گام دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: در گام اول طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم که بنا به ساخت 100 هزار مسکن شهرهای جدید در کل کشور پایه‌گذاری و اجرایی شد، سهمیه شهر جدید پرند بالغ‌بر 4 هزار واحد مسکونی در جنوب فاز 3 پرند طی ماه‌های قبل آغاز شد و در گام دوم این طرح که امروز با این مراسم عملیات اجرایی آن در کل کشور آغاز می‌شود، سهمیه شهر پرند بالغ‌بر 21 هزار واحد مسکونی است که طی دو سال این واحدها ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: سهم‌ شهر جدید پرند از 100 هزار واحدی که در گام دوم طرح نهضت ملی مسکن در کل کشور اجرایی شده، بالغ‌بر 22 هزار واحد مسکونی است که این تعداد واحد مسکونی در 3 فاز و سایت در شهر پرند ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به تعداد واحدها و فازهای ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر پرند بیان کرد: در گام دوم این طرح شرکت عمران شهر جدید پرند 3 سایت را در سه منطقه مشخص شده در 3 فاز شهر آغاز خواهد کرد.

صیادی تصریح کرد: فاز 7 پرند با توجه به اخذ مصوبات قانونی شورای برنامه‌ریزی استان تهران و کمیسیون ماده 5 استان و شورای عالی شهرسازی و معماری قانونی و رسمی به شهر پرند الحاق شده است که با این الحاق 445 هکتار به مساحت شهر پرند اضافه شد.

وی در ادامه یادآور شد: برخی واحدهای طرح اقدام ملی در پرند که دچار مشکلاتی بودند به طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند اضافه کردیم تا بتوانند از تسهیلات به روز و بیشتری بهره ببرند و بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم و این واحدها را هم تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم و با تجمیع این دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن کل واحدهای مسکونی در پروژه‌های مسکن در حال ساخت شهر پرند بالغ‌بر 22 هزار واحد مسکونی است.

صیادی گفت: انتخاب سازندگان مسکن برحسب دستورالعمل ابلاغی صورت می‌گیرد و از سازندگان معتبر و خوشنام و با بهره‌گیری از تجارب خوب و نقاط قوت و ضعف در مسکن مهر با سختگیری بیشتری انتخاب و دعوت به کار می‌شوند تا بتوانیم این طرح را به خوبی در شهر پرند اجرا و تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای این پروژه 26 سازنده طبق دستورالعمل ابلاغی پای‌کار آمده‌اند و امروز با کلنگ زنی این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن‌ها توسط سازندگان آغاز می‌شود و سعی داریم با مدیریت و بهره‌وری از تمام پتانسیل‌ها و امکانات و هم‌افزایی مسئولان و ادارات خدمت رسان این پروژه‌ها را در پرند اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پایان خاطرنشان کرد: طبق طرح مصوب اجرایی مقرر شده است تا در سایت 145 هکتاری ورودی پرند مدلی از مسکن که خانه‌ها با یک طراحی و الگوی متفاوت در تراکم و طبقات کم و حیاط دار با رعایت الگوی معماری اسلامی اجرا شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.