اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

طرح هادی ۱۵ روستای اسلامشهر در دست بازنگری است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: از ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان اسلامشهر، طرح هادی ۱۵ روستا در دست بازنگری است.

طرح هادی ۱۵ روستای اسلامشهر در دست بازنگری است

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، اظهار کرد: با هدف تعیین حریم روستاها و تکمیل بازنگری طرحهای هادی روستایی از ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان اسلامشهر، طرح هادی ۱۵ روستا در دست بازنگری است.

صالحی افزود: در همین راستا مراحل بازنگری ۵ روستا به اتمام رسیده و در مرحله نهایی کمیته تصویب استان قرار دارد و طرح بازنگری یک روستا هم به کارگروه ارسال شده تا مصوب شود و سه روستا هم در گروه کارشناسی بوده و ۳ روستای دیگر از شهرستان اسلامشهر نیز در مرحله نقشه برداری طرح هادی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا طرح بازنگری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اسلامشهر را به اتمام برسانیم، تاکید کرد: سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد ریال برای موضوع اجرای طرحهای هادی و بهسازی معابر روستایی تخصیص یافته و هزینه شده و در سال جاری نیز حدود ۱۲ میلیارد ریال برای بهسازی معابر روستای چیچکلو تخصیص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران،گفت: اقدامات خوبی در موضوع روستا ها صورت گرفته و در مورد مغایرت هایی که گاها وجود دارد، به بخشداران اعلام شده تا موضوعات را به بنیاد مسکن اعلام کنند تا در کمیسیون مربوطه مطرح و سریعتر مرتفع شود.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری طرح هادی روال قانونی خودش را دارد، تصریح کرد: طرح بازنگری روستاها در گروه کارشناسی و کمیته به تصویب می‌رسد و روستاهایی که در حریم شهرها قرار دارند، باید در کارگروه زیربنایی استان تهران مطرح شوند، عمدتاً طرح بازنگری روستاهای شهرستان اسلامشهر که تا پایان سال به کمیته رسیده‌اند، تصویب و ابلاغ می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح هادی عمرانی روستاها در نظر گرفته شده و اگر در روستایی عملیات زیرسازی معابر آن انجام شده باشد، آمادگی تخصیص قیر رایگان را داریم همانطور که در ماه های گذشته برای چند روستا در اسلامشهر اختصاص یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.