اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

عامل اصلی اغتشاشات و تحریک دانش آموزان در وحیدیه شهریار دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از عاملان اصلی اغتشاشات و تحریک دانش‌آموزان در وحیدیه شهریار توسط پلیس خبر داد.

عامل اصلی اغتشاشات و تحریک دانش آموزان در وحیدیه شهریار دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ مهدی سرپناه، با اشاره به انتشار کلیپ شعار هنجارشکنانه برخی از دانش‌آموزان دختر در شهرک وحیدیه اظهار داشت: این کلیپ در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای منتشر شد که پلیس اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان آن را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس اطلاعات غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی تحریک دانش آموزان را شناسایی کردند افزود: در یک عملیات پلیسی عامل اصلی تحرک دانش آموزان در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار دستگیر شد.

معاون‌ اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: متهم در مشاهده ادله و شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در اظهارات اولیه خود هدف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه طمع مالی با فریب وعده‌های توخالی توسط معاندین و تحت تأثیر جو رسانه‌های خارجی اعلام کرد.

سرپناه به ارتباط متهم با عاملان خارجی اشاره و تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به ارتباط با شخصی با نام مستعار “ژنس” که ساکن آلمان بوده اعتراف کرده که پس از آشنایی با وعده‌هایی به جهت راه‌اندازی اغتشاش در منطقه خود اقدام کرده و کلیپی از اعتراضات را برای پخش در فضای مجازی و شبکه‌های معاند، برای همدست خود ارسال کرده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.