اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

عبداله نوحی: ۵۰۰ هکتار سکونت گاه غیرمجاز در شهرستان بهارستان داریم

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده و ۵۰۰ هکتار سکونت گاه غیرمجاز در این شهرستان وجود دارد.

عبداله نوحی: ۵۰۰ هکتار سکونت گاه غیرمجاز در شهرستان بهارستان داریم

به گزارش شجرنیوز، عبدالله نوحی درآیین بهره برداری از چند طرح عمرانی شهرستان بهارستان که در فرهنگسرای نسیم شهر برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان با جمعیت بیش از ۷۰۰  هزار نفر به لحاظ داشتن بافتهای فرسوده درصد بالایی دارد.

وی به کمبود زیرساخت های آموزشی و بهداشتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در بهارستان با توجه به نبود زیرساخت ها در بافت شهرستانی با کمبود مدرسه مواجه هستیم، زیرساخت آموزشی، بهداشتی و فرهنگی بسیار ضعیف است که این امر مهم نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی و شهرستان است.

نوحی با ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان تاکید کرد: شرایط ویژه ای که به دلیل تراکم جمعیت و ساخت و ساز در بافت های فرسوده نقاط مختلف شهرستان بهارستان وجود دارد، نیازمند حرکت جهادگونه است، هدف ما این است که در شهرستان هیچ طرح راکدی نداشته باشیم و تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا پروژه های نیمه تمام را تکمیل و در اختیار مردم شهرستان قرار دهیم.

فرماندار بهارستان به اهمیت احداث و تقویت زیرساخت های این شهرستان اشاره و اضافه کرد: درخواست ما این است که نگاه ویژه ای به شهرستان شود، با آماده سازی معابر، تقویت و احداث زیر ساخت ها در مناطق هدف بتوانیم به آبادانی شهر کمک کرده وبه مردم به صورت شایسته خدمت رسانی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.