اخبار استان هااخبارخبر مهم

عرضه بیش از ۵ هزار تن برنج در سطح استان تهران

عرضه بیش از ۵ هزار تن برنج در سطح استان تهران

به گزارش شجرنیوز از تهران، جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با اشاره به تأمین بیش از 3 هزار تن گوشت قرمز منجمد در استان تهران با میانگین قیمت هر کیلوگرم 150 هزار تومان اظهار داشت: تاکنون بیش از یک هزار تن گوشت قرمز ‎منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و قصابی‌های عضو اتحادیه توزیع شده است‌.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد به منظور تنظیم بازار این محصول پروتئینی از هفته دوم دی ماه آغاز شد که تاکنون بیش از یک هزار تن گوشت قرمز منجمد عرضه شده است.

برادری قیمت تنظیم بازاری این کالای پروتئینی را بدون تغییر عنوان کرد و گفت: امکان استفاده تمامی کسانی که در سامانه ستکاوا ثبت نام کرده و احراز هویت شده‌اند، برای تهیه گوشت قرمز منجمد و عرضه به بازار مصرف فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همچنین از توزیع برنج خارجی( هندی، پاکستانی و تایلندی) خبر داد و ابراز داشت: با هدف تنظیم بازار خانوار، تاکنون بیش از 5 هزار و 72 تن برنج در کل استان تأمین و ازسوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان توزیع شده است.

برادری خاطرنشان کرد: روند عرضه برنج با قیمت مصوب تنظیم بازاری بدون محدودیت همچنان ادامه خواهد داشت و مباشرین دارای صلاحیت می.توانند با مراجعه به ستاد سازمان برای شهر تهران و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان نسبت به دریافت حواله برنج اقدام تا در سطح بازار عرضه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.