اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

عضو شورای شهر گلستان بر ضرورت تکمیل کمربندی شمالی تاکید کرد

با هدفت خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم 13 کیلومتر از کمربندی شمالی شهر گلستان زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، قاسم علیزاده عطالو عضو شورای شهر گلستان گفت: با توجه به ترانزیتی بودن محور اصلی شهر گلستان و حجم بالای عبور و مرور خودروهای سنگین،علاوه بر کاهش امنیت و افزایش خسارت های مالی و جانی در برخی از ساعات شاهد حجم زیاد ترافیک می باشیم که گلایه های شهروندان و رانندگان را به دنبال داشته است.

او گفت: با ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به جاده ساوه و تردد رانندگان از کمربندی علاوه بر افزایش امنیت در این مسیر، شاهد کاهش چشمگیر ترافیک در این محدوده خواهیم بود. که برای این پروژه چهل میلیارد ریال بودجه اختصاص پیدا کرده و در چندین فاز در حال تکمیل است و در حال حاضر 13 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده که در آینده ای نزدیک این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

علیزاده عطالو وجود پلاک های معارض در مسیر اجرای این پروژه را یکی از مشکلات اساسی این پروژه دانست و گفت: به دلیل افزایش قیمت ها مدیریت شهری باید تلاش کند که علاوه بر درنظر گرفتن منافع شهر و شهروندان هر چه سریع تر با مالکان به توافق برسد تا گره ی این پروژه در کوتاه ترین زمان باز شود و تکمیل شود.

عضو شواری شهر گلستان در پایان گفت: این پروژه از خیابان امیرکبیر آغاز می شود و به جاده شهریار متصل می شود و چندین مرحله،زیرسازی،جدول گذاری و آسفالت شده که با همت وتلاش های شبانه روزی مجموعه ی شورای شهر گلستان و مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریع تر این پروژه را تکمیل کنیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: برنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.