اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

علی ملکی شهردار صباشهر : آسایش فکری، ارتقاء امنیت حق شهروندان صباشهر است

طرح ضربتی ساماندهی فروشندگان ضایعات غیرمجاز در صباشهر اجرایی شد

علی ملکی شهردار صباشهر : آسایش فکری، ارتقاء امنیت حق شهروندان صباشهر است

به‌گزارش شجرنیوز، علی ملکی شهردار صباشهر با اعلام خبر اجرایی شدن طرح ضربتی ساماندهی فروشندگان ضایعات غیر مجاز در صباشهر گفت: به درخواست شهروندان محترم و پیگیری‌های صورت گرفته، حضور و بازدید میدانی فرماندار محترم شهرستان و فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و با همکاری دادستان محترم طرح ضربتی سامان‌دهی فروشندگان غیرمجاز ضایعات با حضور عوامل انتظامی، اتاق اصناف و عوامل شهرداری صباشهر اجراء و تعدادی از واحدها پلمب و لوازم سرقتی کشف‌شده ضبط گردید.

شهردار صباشهر ضمن تاکید بر تلاش برای ارتقا امنیت شهروندان صباشهر افزود: امروز ما خدمت‌گزار شهروندان هستیم و باید موانعی که باعث نگرانی و سلب آسایش شهروندان می‌ شود را رفع نماییم. در همین راستا با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و همکاری و تعامل شورای اسلامی و مسئولین شهرستان اولین طرح ساماندهی اجرا و در آینده نیز، اجرای این طرح ادامه خواهد داشت. وی آسایش فکری و ارتقا امنیت را حق شهروندان برشمرد و افزود: برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی دراین‌راستا دریغ نخواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز در روزهای گذشته گزارشی از وضعیت نامساعد محل جمع آوری و فروش ضایعات در صباشهر تهیه و در شبکه اجتماعی خود منتشر نموده بود و از مسئولین خواسته بود تا اقدام مناسبی در این باره صورت دهند تا اقدامات انجام شده نیز منعکس گردد.

امروز ضمن تقدیر از شهردار محترم و سایر ارگان های ذیربط شاهد اجرای طرح ضربتی ساماندهی فروشندگان ضایعات غیرمجاز در صباشهر بودیم.

علی ملکی شهردار صباشهر ملکی شهردار صباشهر شهردار صباشهر علی ملکی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.