اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر :با ساخت و سازهای غیرمجاز ویژه خواران مقابله می شود

فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی کشاورزی با اولویت ویژه خواران و دانه درشت ها انجام شده و می شود.

فرماندار اسلامشهر :با ساخت و سازهای غیرمجاز ویژه خواران مقابله می شود

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان اسلامشهر گفت: در این حوزه هیچ ملاحظه ای جز رعایت قانون نداریم و تمامی احکام تخریبی که صادر شده و روی زمین مانده باید اجرا شوند.

وی تصریح کرد: دستگیری برخی افراد به دلیل نقش داشتن در ساخت و سازهای غیرمجاز و احضار کسانی که در این زمینه کوتاهی و یا همراهی داشتند بیانگر جدیت تیم مدیریتی شهرستان در این زمینه است.

باغ تالارهای غیرمجاز شناسایی می شود

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت شناسایی باغ تالارهایی که غیرمجاز ساخته شده و در آنها برخی تخلفات و اقدامات غیراخلاقی نیز انجام می شود، تاکید کرد.

وی افزود: قطع انشعابات این باغ تالارها و تخریب بنای غیرمجاز ساخته شده نیز باید انجام شود.

حبیبی ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی در خصوص اشخاصی که بناهای آنها مطابق قانون تخریب شده و این افراد مجددا مبادرت به ساخت و ساز غیر مجاز کرده اند در مراجع قضایی طرح دعوی خواهد کرد.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: دستگاهای خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات ضمن بررسی انشعابات غیردائم واگذار شده نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات اقدام کنند.

کاهش وقوع سرقت با همکاری بیش از پیش حوزه های بسیج با کلانتری ها

حبیبی همچنین امروز در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان اسلامشهر گفت: گشت های موتوری فراجا جهت مقابله با کیف قاپی و سرقت گوشی در خیابانها و محلات مختلف شهرستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این زمینه و جهت تامین روشنایی معابر و افزایش امنیت در زمان تاریکی نیز اقدامات قابل توجهی توسط شهرداری ها و اداره برق در حال انجام است.

رئیس شورای تامین شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همچنین با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ با ظرفیت مناسب و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد کاهش سرقت ها در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار اسلامشهر به تاثیر عدم تامین پارکینگ در ساخت و سازها و رها بودن خودروها در معابر در سرقت لوازم داخل خودرو و وقوع برخی نزاع ها اشاره کرد و افزود: شهرداری ها ملزم هستند نسبت به احداث پارکینگ های عمومی از محل جرائم اخذ شده از مردم توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام کنند.

وی همچنین به اهمیت آموزش مردم توسط پلیس برای رعایت مواردی که به پیشگیری از وقوع سرقت می انجامد اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از دوربین مدار بسته در اماکن و واحدهای صنفی نیز انگیزه سارقان را جهت ارتکاب سرقت کاهش داده و شناسایی و دستگیری آنها را نیز تسهیل می کند.

حبیبی همچنین خواستار همکاری بیشتر بسیج و پلیس برای مقابله با سرقت شد و گفت: این مهم به کاهش وقوع دزدی می انجامد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.