اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دراسلامشهر پذیرفتنی نیست

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تعطیلی خودسرانه در زمان بارندگی و یخبندان از هیچ نانوایی در شهرستان پذیرفتنی نیست گفت: پلمب و کسر سهمیه آرد در انتظار متخلفان است.

فرماندار اسلامشهر: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دراسلامشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان اسلامشهر با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته تیم های بازرسی فرمانداری در دو نوبت صبح و عصر از ۴۶ نانوایی در نقاط مختلف بازدید داشتند گفت: با ثبت تخلف در ۱۴ نانوایی پرونده آنان برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به گلایه مردم درخصوص کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری نان کنجددار در برخی نانوایی ها افزود: بازرسی های مستمر از تمامی نانوایی ها ادامه خواهد داشت و دستگاههای مسئول در این حوزه از جمله تعزیرات باید جرائم و برخوردهای بازدارنده اعمال کنند.

وی همچنین از نانوایانی که با پخت مناسب، رعایت اصول بهداشتی، وزن صحیح نان، رعایت ساعت پخت و برخورد مناسب با مردم مشغول کار هستند قدردانی کرد و ادامه داد: در جلسات آتی کارگروه آرد و نان از این افراد تجلیل خواهد شد.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان بر ضرورت تهیه اطلس نانوایی ها توسط اتحادیه مربوطه تاکید کرد و اظهار داشت: در سالهای گذشته نیاز محلات در صدور مجوز نانوایی مورد توجه قرار نگرفته و در برخی نقاط با تعدد و یا کمبود نانوایی مواجه هستیم که این امر باید اصلاح شود. ️

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش مصرف گاز و برق به دلیل برودت هوا اشاره کرد و گفت: علاوه بر ضرورت مجهز شدن نانوایی ها به موتور برق، باید در تمامی محلات نانوایی هایی به عنوان نانوایی معین محله تعیین شوند تا در شرایط بحرانی حتی الامکان گاز و برق آنها قطع نشود تا بتوانند به پخت نان بپردازند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مقابله با قاچاق آرد با جدیت تمام در دستور کار نهادهای نظارتی قرار دارد، تصریح کرد: تعطیلی خودسرانه در زمان بارندگی و یخبندان از هیچ نانوایی پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده برخورد قانونی با واحد متخلف صورت می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.