اخبار شهرستان اسلامشهراخباردر استان

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛ بررسی اولویتهای اسلامشهر در سفر هیات دولت به جنوب غرب استان تهران

فرماندار اسلامشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به شهرستان های جنوب غرب استان تهران گفت: اولویت های مهم و زیر ساختی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛ بررسی اولویتهای اسلامشهر در سفر هیات دولت به جنوب غرب استان تهران

به گزارش شجرنیوز، به نقل از مهر حسین حبیبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیران برخی ادارات با حضور در فرمانداری اولویت‌های حوزه کاریشان را جهت طرح در جلسه‌ای که با حضور آیت الله رئیسی و اعضای هیأت دولت برگزار خواهد شد اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر مهمترین اولویت شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمان و بازسازی و تجهیز خانه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان نیز از دیگر موارد مهم این حوزه محسوب می‌شود.

فرماندار اسلامشهر به ضرورت تأمین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه اتصال اسلامشهر به شبکه متروی تهران و تکمیل پروژه کمربندی جنوبی اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه راه و شهرسازی ترمیم، بهسازی و ایمن سازی محورهای اصلی و راه‌های روستایی و در حوزه آموزش و پرورش نیز تأمین سرانه‌های آموزشی و نیروی انسانی، نوسازی و رفع مشکلات ملکیتی مدارس جز اولویت‌های شهرستان به شمار می‌رود.

حبیبی خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی، اجرای شبکه فاضلاب، تأمین اعتبار برای افزایش سرانه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، تأمین اعتبار برای تأمین زیرساخت و تجهیزات لازم برای حوزه آموزش عالی و مهارت و تأمین امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز فرماندهی انتظامی جهت افزایش شاخص‌های امنیتی شهرستان نیز از جمله موضوعات اولویت دار اسلامشهر است که در سفر استانی رئیس جمهور کشورمان طرح خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.