اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: روزانه ۱۲۰۰ زائر به صورت رایگان از اسلامشهر به مرز مهران اعزام خواهد شد

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تسهیل در اعزام زائران اربعین جزء مهمترین اولویت‌های ستاد است، گفت: روزانه ۱۲۰۰ زائر به صورت رایگان از اسلامشهر به مرز مهران اعزام خواهند شد.

فرماندار اسلامشهر: روزانه ۱۲۰۰ زائر به صورت رایگان از اسلامشهر به مرز مهران اعزام خواهد شد

به گزارش شجرنیوز، حسین حبیبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین اسلامشهر اظهار داشت: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ساماندهی نذورات مردمی را برعهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تسهیل در اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی جز مهمترین اولویت‌های کاری ستاد اربعین خواهد بود، افزود: برنامه ریزی ها در حال انجام است تا در ۵ روز متوالی روزانه ۱۲۰۰ زائر به صورت رایگان از شهرستان به مرز مهران اعزام شوند و در این خصوص نذورات خیرین و افراد حقیقی و حقوقی که علاقمند هستند در زمینه اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی مشارکت داشته باشند ساماندهی می‌شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه چند موکب از جمله موکب احباب الحسین (ع) از اسلامشهر در مسیر پیاده رویی نجف تا کربلا خدمات دهی به زائران را انجام خواهند داد، تصریح کرد: از ظرفیت‌های شهرستان برای کمک به این موکب ها استفاده خواهد شد.

حبیبی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید غدیر، به آغاز هفته حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان نیازمند روشنگری و تبیین است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری گسترده استکبار جهانی و ضد انقلاب برای هدف قرار دادن بنیان خانواده‌ها با ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه افزود: در این شهرستان که به نام اسلام نیز مزین است اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها خطوط قرمز اسلام و انقلاب را که ثمره خون پاک شهیدان است زیر پا بگذارند، فرهنگ سازی در حوزه حجاب و عفاف با پرهیز از کار احساسی، به طور عاقلانه و عالمانه و با عزمی شهرستانی دنبال خواهد شد.

در بخش پایانی این جلسه ابلاغ مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد اربعین اسلامشهر نیز توسط فرماندار شهرستان به آنان اهدا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.