اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

فرماندار بهارستان: امکان ساخت مجموعه درمانی در بهارستان بررسی می شود

بهارستان- فرماندار بهارستان از بررسی امکان ساخت مجموعه درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، عبدالله نوحی صبح پنجشنبه در خصوص دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان تهران که با همراهی نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان انجام شد اظهار داشت: در این دیدار در مورد چند مسئله به تفاهم رسیده ایم.

نوحی با بیان اینکه یکدلی و همت مسئولین می‌تواند در حل مسائل در سریع‌ترین زمان مؤثر باشد، افزود: همراه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان تهران جلسه‌ای جهت حل مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد برگزار و بحث و تبادل نظر کردیم.

فرماندار بهارستان اضافه کرد: در این نشست مشترک و سه جانبه، بسیاری از مسائل مطرح و راهکارها اندیشیده شد تا در یک نقطه، اشتراک نظر داشته باشیم، چون نیت دوستان حل مشکل بود برخی امور در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد و برخی دیگر نیز نیاز به بررسی بیشتر دارد که این بررسی‌ها بزودی استارت خواهد خورد.

وی در ادامه اظهار داشت: آنچه که به نتیجه نهایی رسیدیم احداث ساختمان تأمین اجتماعی است ضمن اینکه در یکی دو هفته آینده از سوی تأمین اجتماعی استان تهران به همراه مسئولین از شهرستان بازدید به عمل خواهد آمد تا امکان ساخت مجموعه درمانی بررسی شود که در این زمینه نیز امیدواری بسیاری داریم تا به نتیجه دلخواه شهروندان بهارستانی برسیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.